[Nokia C6-01 Belle] Mod RM-718-19-02-2012

Sponsorlu Bağlantılar

asadas74

asadas74

Üye
önce orjinal cfw ile at. sonra orjşnal cfw lerin üzerine yapiştir ole at
 


51taner51

Üye
banada birisi cevap versin lütfen anlayamam diyemi yazmıyorsunuz ??
 

degirmenci01

Üye
banada birisi cevap versin lütfen anlayamam diyemi yazmıyorsunuz ??



önce RM-718_19-02-2012 ve RM-718-19-02-2012-DIGERLERI isimli dosyaları indiriyorsun sonra bilgisayarında winrar isimli program yüklü olacak tabiki her ikisinide sağ tıklayıp buraya çıkart diyorsun sonra çıkan iki klasördeki dosyaları tek klasöre topla sonrada formda phoinex ile yazılım atma konuları var orda tarif edilen şekilde yükleyeceksin
 
  • Beğen
Tepkiler: 51taner51

51taner51

Üye
eyvallah değirmenci halletim şuan sadece müzikplayer de şarkıları göremiyorum onuda google amcaya sorarım artık. teşekkürler
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
eyvallah değirmenci halletim şuan sadece müzikplayer de şarkıları göremiyorum onuda google amcaya sorarım artık. teşekkürler

müzik çalar E/music klasörundeki müzikleri görür.
 

51taner51

Üye
annada direk heryerdeki müziği bulabiliyordu ? bu durumu değiştirmenin bi yolu yokmudur ?
 
legolas140

legolas140

Üye
Eline sağlık kurtuluş abi çok hoş olmuş ... Sadece Giriş ekranları arasındaki geçişler hoşuma gitmedi. Onları değiştirme veya kaldırma ihtimalimiz varmı ?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Ekli dosyalar

Otuz

Üye
teşekkür ederim cfwkolikmen
 
legolas140

legolas140

Üye
kurtuluş abi bu konuda biraz acemiyim daha önce hiç efekt atmadm. Sana zahmet tüm efektler aynı bu cfw deki gibi ama sadece giriş ekranların arasındakini orjinal belle geçişi gibi solarak açılma yapsan dosyaları atsan da ben efektlerin olduğu klasöre atsam .. Rica etsem yardmcı olurmusun ?
 

Dostnametr

Üye
CFW her yerdeki resimleri tarıyor buda özel resimlerin galeride gözükmesine neden oluyor.

Sadece E/İmages i taraması için ne yapmam gerekir ?
 
rdwn_fdn_37

rdwn_fdn_37

Üye
arkadaşlar bu phonex vistaya uyumlu değil mi olmadı yine
 
clerk

clerk

Üye
Teşekkürler ellerine dert görmesin Tek kelime ile MÜKEMMEL...
 
fatihsevgili44

fatihsevgili44

Üye
çok teşekkürler sonunda sayende halleettik belleye geçebildim yalnız arkadaşlardan ricam var bunda yüklü qwerty klavyeyle rahat mesaj yazamıyorum annadaki gibi normal mesaj yazmak için ne yapabilirim programı elinde olan varsa yardımcı olursa sevinirim
 

ercaan

Üye
bu tuş kilidinin değişiklerini nerde bulabilirim
 

degirmenci01

Üye
kurtuluş40 hocam tekrar emeğine sağlık 4-5 gündür sorunsuz kullanıyorum dikkatimi çeken bir konu var daha önce kaydettiğim txt uzantılı dosyaları şimdi açtığımda sayfanın arka zemin rengi beyaz açıldığı için yazılar gözükmüyor elle yazıları seçince gözüküyor birde türkçe karekterleri göstermiyor. ama şu anda kendi not defteri ile yeni bir dosya oluşturursanız hem renkte hemde türkçe karekterlerde sorun olmuyor
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
arkadaşlar bu indirdiğimiz dosyalardan vpl, dcp ve bin dosyaları için options tan birşey yapıyor muyuz? options a girdiğimde core, rofs2, rofs3, uda ve rm601_ape_onlyeno_11w32_v0.064.fpsx dosyalarını direk tanıyor hafıza kartı dosyası olmadığından kırmızı görünüyor ama vpl, dcp ve bin dosyaları ile ilgili birşey görünmüyor

----------Eklendi @ 13:23:43 ---------- Yazıldı @ 11:51:29 ----------

arkadaşlar bu indirdiğimiz dosyalardan vpl, dcp ve bin dosyaları için options tan birşey yapıyor muyuz? options a girdiğimde core, rofs2, rofs3, uda ve rm601_ape_onlyeno_11w32_v0.064.fpsx dosyalarını direk tanıyor hafıza kartı dosyası olmadığından kırmızı görünüyor ama vpl, dcp ve bin dosyaları ile ilgili birşey görünmüyor

tamam birşey yapmıyormuşuz onlara
şuan yükledim Cfw yi deniyorum teşekkürler abi

----------Eklendi @ 14:07:25 ---------- Yazıldı @ 13:23:43 ----------

yükleyen arkadaşlarda mağazayla ilgili bir sorun oldu mu? mağazayı açamıyorum güncelle dediğim halde şuan "Ovi Nokia" "Mağaza'ya Hoşgeldiniz" "Yükleniyor" yazıları ekrandan gitmiyor :S
 


Üst Alt