Hayır arkadaşlar böyle birşey yok, tablet pc ve cep telefonları için mobil websitemiz zaten yapım aşamasında Bu ana sayfamızla aynı olması amaçlı forum temamız, hiçbirşey düşünülmedi tekrar ve son kez söylüyorum bu PC teması !!! (chrome, firefox pc, safari pc, internet explorer, opera pc )sanki tema lablet pcler için miş gibi geldi![]()
Arka plan rengi çok daha iyi olmuş şimdi.
Az daha koyulaşsa tam olacak gibi
Beğen butonundan ben de şikayetçiyim. Yani sürekli görünür olmalı.
