Yeni Tema Açıklama / Yorumlar - 19 Şubat 2012 - Tek Başlık

Sponsorlu Bağlantılar

Astrosman

Astrosman

Üye
:maxicep:
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Herkese kendi konusunu kilitleme silme vs yetkisi verilsin ya da 10.000 mesajdan sonra herkes mod olsun diye biri konu açsa ve çoğunluk istese sence yapılır mı ? İstekleri abartısız ve mantıklı yapıldığı sürece tabiki çoğunluğa uyulur. Herşey için çoğunluk mantık dışı.

----------Eklendi @ 20:13:51 ---------- Yazıldı @ 20:13:29 ----------

Neyse konu dağılmasın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Strange

Strange

Üye
iyi güzelde teğmenlerin yıldızları vs binbaşılarınkinden daha büyük
 
asigsasi

asigsasi

Üye
ya rütbe ye birşey demedik site görünümüne birşey demedik yeni tema güzel olmuş dedik fakat bi beğen butonunu görünür yapamadık
 
OLcay_1095

OLcay_1095

Üye
güzel olmuş yapanın eline sağlık.
 
'h716043'

'h716043'

Üye
mobilim acaba sitenin kenar boşlukları giderildimi aşırı derece boşluk var bende takıntı yapmaya başladı site teması beyaz o boşlukta beyaz aşırı derece beyaz olmuş oluyor site zor bişey değildir herhalde genişletmek
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Şu beğen butonu çok şikayet alıyor. Ben memnunum :sarıl:
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Beğen butonu ve üye rütbeleri ile ilgili düzenleme yapmayı düşünüyorum onun dışında şu anki mevcut arka plan nasıl oldu sizce ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful ve asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
şimdi beni sevindir din adamsın işte maxicep demek bu demek onun dışında arka plan çok çok açık mavi olabilir böylede güzel gerçi:yuru
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Mesajlar arasındaki boşluklar arttırılsa ve gösterdiğim yerdeki kısım o renkte olsa daha güzel durabilir..

Çokta önemli değil aslında ama bir öneri işte..
 

Ekli dosyalar

SilentOne

SilentOne

Üye
sanki tema lablet pcler için miş gibi geldi :D
 
cardanadam

cardanadam

Üye
:tşk: ozan ve emeği geçen herkeze
 
'h716043'

'h716043'

Üye
evet mavi ton güzel olmuş ama boşluk olmassa güzel olurdu ama yinede beyaz boşluktan iyidir
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
sanki tema lablet pcler için miş gibi geldi :D
Hayır arkadaşlar böyle birşey yok, tablet pc ve cep telefonları için mobil websitemiz zaten yapım aşamasında Bu ana sayfamızla aynı olması amaçlı forum temamız, hiçbirşey düşünülmedi tekrar ve son kez söylüyorum bu PC teması !!! (chrome, firefox pc, safari pc, internet explorer, opera pc )
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Arka plan rengi çok daha iyi olmuş şimdi.
Az daha koyulaşsa tam olacak gibi :)
Beğen butonundan ben de şikayetçiyim. Yani sürekli görünür olmalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
Arka plan rengi çok daha iyi olmuş şimdi.
Az daha koyulaşsa tam olacak gibi :)
Beğen butonundan ben de şikayetçiyim. Yani sürekli görünür olmalı.

Benim gibi düşünmene sevindim
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
Tema müthiş hep böyle kalsın bu :ehe bide mobil tema böyle olsa süper olurdu :ehe
 
XpressMusıcs

XpressMusıcs

Üye
Tema süper rütbeler biraz kötü olmuş
 
Uruloki

Uruloki

Üye
çok beğendim çok renkli olmuş
 
arslansem

arslansem

Üye
İlk gözüme çarpan ve beni rahatsız eden olay reklamlar.En üst tarafta tam sayfayı kaplıyor foruma gelmek için bayağı bir aşağı inmek gerekiyor.Çok yanlış ve itici bir durum bence.Forum biraz daha sağa sola kaydıramaz mıydı acaba?Sanki zoom yapılmış gibi ortada sayfa,üstte ise reklamlar kötü görüntü veriyor
 

Benzer Konular

Odysseus
Cevap
95
Görüntüleme
16K
Nextman
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
978
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
755


Üst Alt