belle mesaj gönderme sorunsalı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ozi44

Üye
    Konu Sahibi
belle mesaj gönderme sorunsalı
arkadaşlar belleye gectıgımden beri t9 ile mesaj yazarken cogu kez altta gonder tuşu cıkmıyor bır module gırıp tekrar donmem gerekıyor artık sınır bozmaya basladı cozebılen var mı?
 


cardanadam

cardanadam

Üye
zarf var atta onu göremiyormusun yani
 
Chn PKR

Chn PKR

Üye
arkadaşlar belleye gectıgımden beri t9 ile mesaj yazarken cogu kez altta gonder tuşu cıkmıyor bır module gırıp tekrar donmem gerekıyor artık sınır bozmaya basladı cozebılen var mı?
telefon t9'da iken yazacağın kelime bittikten sonra bir satır boşluk bırak ve öyle onayla aksi halde zarf etkin durumda olmuyo ama kelimeden sonra boşluk bırakıp öyle onaylarsan zarf etkin hale geliyo ve sorunsuz yollayabilirsin aksi halde yollanmıyo.
 
TT1903

TT1903

Üye
telefon t9'da iken yazacağın kelime bittikten sonra bir satır boşluk bırak ve öyle onayla aksi halde zarf etkin durumda olmuyo ama kelimeden sonra boşluk bırakıp öyle onaylarsan zarf etkin hale geliyo ve sorunsuz yollayabilirsin aksi halde yollanmıyo.

Doğru cevap!
 
  • Beğen
Tepkiler: ynsemrsn
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt