Symbian Anna Ev ekranı s60v5 TE !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Anna Ev ekranı s60v5 TE !
ARKADAŞLAR SYMBİAN ANNANIN EV EKRANINI PAYLAŞMIŞ ARKADAŞIMIZ İNDİREMEMİŞ BEN İNDİRDİM KURDUM TELEFONUMA. OKDAR DA GÜZEL DEİL DEVAMLI KULLANILACAK BİRŞEY DEİL YANİ AMA MERAKLISI İNDİREBİLİR.


BUDA LİNK :::



UYGULAMA UNSİGNEDDİR TELEFONU HACKLİ OLMAYAN ARKADAŞLARIMIZ YÜKLEYEMEZLER.
 


isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
bn onu görmedm arkadas k.bakmasn ama nasıl yapıldıgını da anlatmams
 
anılbaran

anılbaran

Üye
önceki sayfalara bakın o konuda . Ben anlatmıştım. Ugrastık orda baya :) önceki sayfalarda cevapları var :)
 
Joker.

Joker.

Üye
qt yüklerken dosya bozuk d.yor
 
anılbaran

anılbaran

Üye
qt yüklerken dosya bozuk d.yor

imkansız . Rar lı dosya oldugu için cepte çıkarmak için sadece free unrar kullan. Diyerleri o hatayı verir.(örnek xplore gibi ) oda olmazsa pc de çıkarma işlemi yap .
 
Joker.

Joker.

Üye
free unrar sitede var mı?

----------Eklendi @ 00:26:44 ---------- Yazıldı @ 00:14:43 ----------

hertürlü dosya bozuk diyor
 
Joker.

Joker.

Üye
Kurdun şu anda kullanıyoruö x plore ile çıkradım.
1- İconlar nasıl değişiyor
2_O çicek resmi ni nasıl kaldırıp başka bişi koyucaz
 
anılbaran

anılbaran

Üye
verdigim konu linkinde var . Yazın anlattım ve çok ugraştım.bi daha tekrarlaması zor. Ancak sonra en baştan analatabilirm. Sizd tavsiye. O konu 1. Sayfasında n başlayıp sonuna de k okuyun .
 
Joker.

Joker.

Üye
siz sonra en baştan anlatım bence çünkü şu andan bakıcak zamanım ypk malu adını bile anmaktan korktuğum şey var yarı okulll ve çok uygun var sizede yaşamlar
 
123adil

123adil

Üye
bin tane dosya yükleme sitesi varken neden rapid yahu
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
İyiki almamışım v5 ya. Beklemek iyi olmuş. Symbian ^3 ile aranızda dağlar kadar fark var.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
joker benimde okulum var :) bi ara anlatırım. Ama sen bana özelden istediklerini yaz teker teker. Bende yavaşca cevap veriyim. Bu kıyagımıda unutma :ehe
 
isthacker7

isthacker7

Üye
    Konu Sahibi
Arkadasm alternatif iste sen sorunluysan ben nabıyım nedemek neden rapid beğenmiyosan indirmezsin olur biter ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt