güvercin
Üye
n70 mi yoksa n72 imi daha iyi
arkadaşlar bu iki telefondan birini almayı düşünüyorum fakat aralarında bariz bir farkı göremediğimden sizlerinde görüşlerini alayım dedim
herhalde ikisininde kızılötesi yok
birde ses kalitesi nasıl
şunuda sölemek istedim sony ericsson kullananlar(örn w810i gibi) bilir kendi telefonlarını yanında verdikleri kulaklıktan müthiş bi ses çıkıyo ve kuvvetli bir bass veriyo acaba nokiada böle bi kulaklık olayı yokmu yani dışarıdaki sesten rahatsız olmayacak ve güçlü bi bass özellikli kulaklığı varmıdır bunu merak ediyorum
yorumlarınızı bekler şimdiden teşekküe ederim
herhalde ikisininde kızılötesi yok
birde ses kalitesi nasıl
şunuda sölemek istedim sony ericsson kullananlar(örn w810i gibi) bilir kendi telefonlarını yanında verdikleri kulaklıktan müthiş bi ses çıkıyo ve kuvvetli bir bass veriyo acaba nokiada böle bi kulaklık olayı yokmu yani dışarıdaki sesten rahatsız olmayacak ve güçlü bi bass özellikli kulaklığı varmıdır bunu merak ediyorum
yorumlarınızı bekler şimdiden teşekküe ederim
ekranı ufak birazcık 70'e gore birde biraz daha ufak genel boyut olarak 70'ten geri kalan TUM ozellikleri birebir aynı n70 ile haberin olsun

