Telefonumda Video Açtım Kutlayın Beni :D :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Telefonumda Video Açtım Kutlayın Beni :D :D


Çok sevinçliyim.C3'ümle youtube'dan video açtım :D Sizin için sıradan olabilir.ama benim için bir mucize :aha:
Akış ayarlarını yapılandırmayı unuttuğum için bir kaç gündür izleyemiyordum.bugün açtım :cool

:biggrin::biggrin::dance:
 
  • Beğen
Tepkiler: Corby-700, SHS, Tuba.Erva ve 2 diğerleri


anılbaran

anılbaran

Üye
yazık laa :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Mutlu yıllar :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: tempestshine
Devil_Batu

Devil_Batu

Üye
:alkis
 
mstf_l

mstf_l

Üye
ben e250 de actıgımda da boyle sevinmistim :)
 

Hasan

Üye
geç kalmışsın n79da kaç aydır izliyorum ben
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ben iPhone'la hep izliyorum :cool
 
place3461

place3461

Üye
ben 5320mi aldım alalı izliyorum:)
 
mstf_l

mstf_l

Üye
arkadas c3 glbi bi telefonla actım diye sevinlyor yoksa kendisinln c6 01 inde de her siteden acar yani :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: tempestshine
SHS

SHS

Üye
kutlama bölümüne açsaydın konuyu :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
kutlamalara taşıyalım bari :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
kutladık seni :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tempestshine
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt