tempestshine
Üye
yazık laa![]()
Niye öyle dedin laa ?

niye öyle dedin ?![]()

Mutlu yıllar![]()
içimden geldi
----------Eklendi @ 11:24:52 ---------- Yazıldı @ 11:24:20 ----------
şakaydı![]()

kutlama bölümüne açsaydın konuyu![]()

arkadas c3 glbi bi telefonla actım diye sevinlyor yoksa kendisinln c6 01 inde de her siteden acar yani![]()

aklına gelmemiş amakutlamalara taşıyalım bari![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çok sevinçliyim.C3'ümle youtube'dan video açtımSizin için sıradan olabilir.ama benim için bir mucize
![]()

