Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar

'h716043

Üye
aynen tekrar kalktı
 


cyber

cyber

Üye
Napıyo bu vodafone gel handler kullan diyo ama proxy adreslerini de kapattı napsak
 

0202

Üye
tşk
 

0202

Üye
iyi akşamlar arkadaşlar bu konu üzerinde bana yardımcı olacak bir arkadaş arıyorum.bu konu sonrasında aylık cepnet paketine üye olan arkadaş var ise lütfen bana ulaş sın.bazı arkadaşlarımız evet oldu diyor bu konunun açılması ile müşteri hizmetlerini aradım öyle birşey yok dedi.şimdi bu konu açıldıktan sonra aylık cepneti aktif hale getiren veya yeni başlayan arkadaş arıyorum.tlf yazacağım inş. yasak dediğildir.544 559 72 24 acilen o arkadaşlarım bana ulaşırsa sevinirim.selametle.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
iyi akşamlar arkadaşlar bu konu üzerinde bana yardımcı olacak bir arkadaş arıyorum.bu konu sonrasında aylık cepnet paketine üye olan arkadaş var ise lütfen bana ulaş sın.bazı arkadaşlarımız evet oldu diyor bu konunun açılması ile müşteri hizmetlerini aradım öyle birşey yok dedi.şimdi bu konu açıldıktan sonra aylık cepneti aktif hale getiren veya yeni başlayan arkadaş arıyorum.tlf yazacağım inş. yasak dediğildir.544 559 72 24 acilen o arkadaşlarım bana ulaşırsa sevinirim.selametle.

Ben yeni yaptım 3 saat oldu


----------Eklendi @ 20:57:52 ---------- Yazıldı @ 20:55:38 ----------

aynen tekrar kalktı

Baktım evet kalkmış ne yapmaya çalışıyor vodafone tam zamanında almışım paketi :)
 
calypso16

calypso16

Üye
ben 2 gün önce aylık cepnet yaptım hatta illk denememde olmadı sandım müşteri hizmetlerini aradım kaydınız alındı kontör yüklerseniz olur dediler 3tl vardı 5tl daha yükledim ve aylık cepnetiniz tanımlanmıştır mesajı geldi 2 gündür giriyorum sorun yok .bende baktım telefondan kalkmış hayret
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
ben 2 gün önce aylık cepnet yaptım hatta illk denememde olmadı sandım müşteri hizmetlerini aradım kaydınız alındı kontör yüklerseniz olur dediler 3tl vardı 5tl daha yükledim ve aylık cepnetiniz tanımlanmıştır mesajı geldi 2 gündür giriyorum sorun yok .bende baktım telefondan kalkmış hayret

Bende sabah tl yoktu girdim aboneliğimi açtım akşama doğru da 10 lira yükledim şimdi kullanıyorum.
 
xxdama

xxdama

Üye
kendini bişey sanıyo bu vodafone. Inadına handlerden bağlanıyom
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Kalktı mı?iyi elimi çabuk tutup almışım alana kadar günlük cepnet günlük vodemnet yaptım olmadı tl gitti bi kaç lira mhyi aradım iade ettiler
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ordamısınız önemli bişey diyecem
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Beyler geçen gün 1numaradaydı şimdi 15e almışlar görmeyenler için bilgilendirim dedim kapandı diyenler vardı
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Aylık cepnet geri geldi *3636# 3) tarifeler 3'e basın arama tuşuna basın sonra 18) ileri 18'e basın arama tuşuna basın sonra tekrar 18'e basın ve 15) aylık cepnet 15'e basın arama tuşuna basın 1) aktif et 1'e basın arama tuşuna basın ve aylık cepnet tamamdır arkadaşlar İnş. tekrar kaldırmazlar hayırlı olsun saygılar.

----------Eklendi @ 23:56:06 ---------- Yazıldı @ 23:53:06 ----------

Arkadaşlar yukarıdaki mesajımdaki bilgileri aynen uygulayın ama acele edin Vodafone tekrar kaldırabilir.
 
Türe

Türe

Üye
hadi gözünüz aydın vodafonelular :)
 

mazlum_0121

Üye
yok kardesim yok simdi görmüyorum ben 15 te yok hani
 
yakup_281

yakup_281

Üye
Orda baba az önce baktım tarifelerin içinde 15te
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Adamlar o kadar inanmışlar ki olmayan şeyi bile görüyorlar :D arkadaşım 15 diye seçenek dahi yok :D halüsinasyon mu görüyorsunuz anlamadım ki :D
 

'h716043

Üye
koptum
 

mazlum_0121

Üye
kardes bi daha bak bakim sen 15 te yazmıyo
data bilmem neleri yazıyo
 

'h716043

Üye
15 baş bişeyler çıkıyor 3 şık var orda

----------Eklendi @ 00:31:14 ---------- Yazıldı @ 00:30:25 ----------

ama gerçek ten çıkıyor
 


Üst Alt