Aman Allah'ım Eski Maxicep Geri Mi Geldi..????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
D3N1Z

D3N1Z

Üye
bu yazdığıma üfff diceni biliyorum kankicim ama
yaratmak Allah'a mahsus'tur

eski maxicep zamanına bende sahit oldum
o zamanlar yeniydim aktif degildim
güzel ortamlar vardı

ama 24 saat online olupta
butun konulara cevap yetiştiren
paylaşım için sağol, emeğine sağlık gibi düz, beyin yormayan yazılarla olmaz
(yarası olanlar ayrıca gocunabilirler belki biraz düzeltebilirler)

güzel yorumlarıyla karides çok güzel bi örnektir
boyle uyelerin cogalması lazım

öz eleştiri olarak, bende çok uzun seyler yazmam ama cevap olsun torba dolsun diyede cevap yazmam

Her konuya yetisip tesekkur etmek konuyu acan kisiye son derece şevk verir ben surekli konu acsam bu konulara tsker gelmezse bos gecerse daha konu acmam (otomobil bolumunde oyle oldu) ancak tabi senin kasteddigin galiba konuyu okumadan yada icerigini bilmeden laf olsun diye yazilan yazilar bende bunlara sonuna kadar katiliyorum...ancak tesekkur dıyerek genel alınca ıyı anlasılmıyor bende her konuya yetısmek ıstıyordum o zamanlar cunku o zamanlar her acılan konu yenı bır kapiydi o kapi dan iceriye girdigimizde ya guluyorduk ya yeni bilgiler ogreniyorduk ya uzuluyorduk keske o zaman 24 saat online olupda hepsine yetisip tskr edebilseydim
 


jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
konu okunduysa beğenildiyse tşk edilir tabiki
bu insanıda mutlu eder tabi
ama senin dediğin gibi
benden de daha güzel ifade etmişsin sağol

"tabi senin kasteddigin galiba konuyu okumadan yada icerigini bilmeden laf olsun diye yazilan yazilar"

tşk filan değilde benim asıl taktığım
emeğine sağlık
paylaşım için sağol
gibi şeyler
nedir yani bi konuyu okursun hoşuna gider yada gitmez
tşk edersin yada etmezsin begenmezsen
iyi, kötü yorumunu yaparsın
budur yani
zaten acilan konular hep alıntı
kendi emegimizle açılan kac tane konu var
elin parmaklarını gecmez
"emegine saglık jewel" kimin emegine saglık?
ben mi yazdım bunu? hayır
eee? nie emeğime saglık
bunlar çok sıradan yazılar
okursun yorumunu yaparsın, edersen teşekkürünü edersin biter

bu kimseye yon vermekte degil
yapamamda zaten
haddime degil
bunlar sahsi düsüncemdir
 

jöly

Üye
bazı konular vardır sadece teşekkür edilir bazı konular vardır sadece gülünür bazı konular vardır yorum yapılır..bu kişilerin kendi tercihleridir..kimseyi değiştiremeyiz..
eskiden maxicepte gruplaşma yoktu..son zamanlarda görülüyor zaten bir gruplaşma var..ben maxicepi çok seviyorum ve kimse de beni maxicepten koparamaz..çünkü burda güzel dostluklarım var dostluğun kavramını bilen insanlarla..şu an maxide olmayan ama hala görüştüğüm kişiler de var...burda bilmediğim bilgileri öğreniyorum..yeri geliyor sevinçlerimi yeri geliyor üzüntülerimi paylaşıyorum..sırası gelince tartışıyorum da..ben maxicepi çok seviyorum.. inşallah yine eski maxicep olacak..aktif ve paylaşımcı kişilerle..:spr
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
seni maxiden koparmaya calışan kimse yok zaten

gruplaşma meselesinde;
1.yasmiye ben hiçbişey soylemedim kendi düşünceleridir ben yokken yazmış zaten
2.bora'da fb konusundaki yazıları gorup cok kızdigini soyledi..bende bi yorum yazarsan foruma arkadaşın oldugum için değil normal bi uye gibi yaz dedim

eğer bunlar gruplaşmaksa en grup oğlu grup biziz :)
bunların haricinde şikayet,istek ve dilekleriniz varsa tarafımıza bildiriniz.
 

thebora

Üye
seni maxiden koparmaya calışan kimse yok zaten

gruplaşma meselesinde;
1.yasmiye ben hiçbişey soylemedim kendi düşünceleridir ben yokken yazmış zaten
2.bora'da fb konusundaki yazıları gorup cok kızdigini soyledi..bende bi yorum yazarsan foruma arkadaşın oldugum için değil normal bi uye gibi yaz dedim

eğer bunlar gruplaşmaksa en grup oğlu grup biziz :)
bunların haricinde şikayet,istek ve dilekleriniz varsa tarafımıza bildiriniz.

:yuru :yuru :yuru
 

jöly

Üye
seni maxiden koparmaya calışan kimse yok zaten

gruplaşma meselesinde;
1.yasmiye ben hiçbişey soylemedim kendi düşünceleridir ben yokken yazmış zaten
2.bora'da fb konusundaki yazıları gorup cok kızdigini soyledi..bende bi yorum yazarsan foruma arkadaşın oldugum için değil normal bi uye gibi yaz dedim

eğer bunlar gruplaşmaksa en grup oğlu grup biziz :)
bunların haricinde şikayet,istek ve dilekleriniz varsa tarafımıza bildiriniz.

herşeyi de yanlış anlamayın..eski maxicep hakkındaki yorumum o benim kimseye de laf atmadım..sadece düşüncelerimi yazdım..yanlış anlaşılmaya neden olduysam özür dilerim..özellikle birilerini kastedip yazılan bir yorum yapmadım...
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
bi onceki yazında son zamanlarda gruplaşma var diyodun
şimdide eski maxi için yazdım diosun :ah

Boraya pm atıyosun söle benle uğraşmasınlar gruplaşma yapmasınlar diosun
şimdide herşeyi yanlış anlamayın size demedim diosun :ah
 

jöly

Üye
bi onceki yazında son zamanlarda gruplaşma var diyodun
şimdide eski maxi için yazdım diosun :ah

Boraya pm atıyosun söle benle uğraşmasınlar gruplaşma yapmasınlar diosun
şimdide herşeyi yanlış anlamayın size demedim diosun :ah

boraya attığım pmle buraya yazdığım aynı şey değil..her zaman yazdıklarımın ve söylediklerimin arkasında durdum ben...bana karşı yaptığınız gruplaşmayla maxideki gruplaşma arasında fark var...sana bir lafım olmadığı halde bana saldırmana anlam veremedim...bu konuyu burda kapatıyorum..boşuna bu sonu gelemeyecek kavgayla forumu kirletmeye hakkımız yok...benle derdin varsa pmden yaz..buraya değil..
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
:) sağol kalsın
 

perfectlover

Üye
Maxicep'in eski maxicep olması çok zor. Biz de isteriz o zamanki ortamı geri getirmeyi ama o dönemden bu döneme çok sular aktı. Üyeler, yöneticiler değişti. Forumun tasarımı değişti. Eski üyelerin ilgisi azaldı. Arada sırada foruma uğrayıp ona buna dayılanan insanlar türedi. Aktiflik bu şekilde sağlanamaz.
 

delimakina

Üye
hoş geldin
 
AkSiYoN

AkSiYoN

Üye
arkadaşlar geçmişi bırkın geleceğe bAKIN AYIP OLUYO AMA YENİ ÜYELERE :d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt