D3N1Z
Üye
bu yazdığıma üfff diceni biliyorum kankicim ama
yaratmak Allah'a mahsus'tur
eski maxicep zamanına bende sahit oldum
o zamanlar yeniydim aktif degildim
güzel ortamlar vardı
ama 24 saat online olupta
butun konulara cevap yetiştiren
paylaşım için sağol, emeğine sağlık gibi düz, beyin yormayan yazılarla olmaz
(yarası olanlar ayrıca gocunabilirler belki biraz düzeltebilirler)
güzel yorumlarıyla karides çok güzel bi örnektir
boyle uyelerin cogalması lazım
öz eleştiri olarak, bende çok uzun seyler yazmam ama cevap olsun torba dolsun diyede cevap yazmam
Her konuya yetisip tesekkur etmek konuyu acan kisiye son derece şevk verir ben surekli konu acsam bu konulara tsker gelmezse bos gecerse daha konu acmam (otomobil bolumunde oyle oldu) ancak tabi senin kasteddigin galiba konuyu okumadan yada icerigini bilmeden laf olsun diye yazilan yazilar bende bunlara sonuna kadar katiliyorum...ancak tesekkur dıyerek genel alınca ıyı anlasılmıyor bende her konuya yetısmek ıstıyordum o zamanlar cunku o zamanlar her acılan konu yenı bır kapiydi o kapi dan iceriye girdigimizde ya guluyorduk ya yeni bilgiler ogreniyorduk ya uzuluyorduk keske o zaman 24 saat online olupda hepsine yetisip tskr edebilseydim



