Android Uygulamalar Artık S^3 de- Myriad Alien Dalvik

Sponsorlu Bağlantılar

YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
.............
 


YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
seninki insanlarla alay etmek. Millet geyik yapıyosa sana ne zararı var? Hem ben ne yazmışım iyi oku. Konu da amacına ulaşmıycak madem, kapattır.

geyiğe cevap vermek alay etmekmi oldu şimdide.ben bana zararları varda demedim zaten.kendi kendine polemiğe girmişsin.ben hiçbir zaman amaçsız konu açmadım gereksiz yorum yapmadım bugüne kadar.şurada biçok anlatımda,paylaşımda zaman ve emek veriyorsam bu kendi menfaatime değil,insanlarla dalga geçmek için şurada yıllardır birşeylere zaman ve emek vermiyorum.boşa harcıyacak o kadar vaktim yok benim.2gündür yorumları takip ediyorum,buna bir karşılık vereyim dedim.
bunun adı dalga geçmekmi oldu yoksa senin yaptığın gereksiz polemikmi oldu.şakadan anlamıyorsan şaka yapmıyacaksın.
Artı paylaşılacak olan program konunun ortasında olmaz onunla ilgili konu açıldıysa eğer,konunun başında olur.
Buda demek oluyor ki yorumlara verilen cevaptır aradaki o yorum ve link.
senden başkada çıkışan yok zaten şurada,meclis üyesi falanmısın?vallaha senle tartışacak hiç zamanım yok.
Bütün konularımı takip et hepsinde mutlu sona ulaşırsın.
Hadi iyi forumlar
 
distakjo

distakjo

Üye


geyiğe cevap vermek alay etmekmi oldu şimdide.ben bana zararları varda demedim zaten.kendi kendine polemiğe girmişsin.ben hiçbir zaman amaçsız konu açmadım gereksiz yorum yapmadım bugüne kadar.şurada biçok anlatımda,paylaşımda zaman ve emek veriyorsam bu kendi menfaatime değil,insanlarla dalga geçmek için şurada yıllardır birşeylere zaman ve emek vermiyorum.boşa harcıyacak o kadar vaktim yok benim.2gündür yorumları takip ediyorum,buna bir karşılık vereyim dedim.
bunun adı dalga geçmekmi oldu yoksa senin yaptığın gereksiz polemikmi oldu.şakadan anlamıyorsan şaka yapmıyacaksın.
Artı paylaşılacak olan program konunun ortasında olmaz onunla ilgili konu açıldıysa eğer,konunun başında olur.
Buda demek oluyor ki yorumlara verilen cevaptır aradaki o yorum ve link.
senden başkada çıkışan yok zaten şurada,meclis üyesi falanmısın?vallaha senle tartışacak hiç zamanım yok.
Bütün konularımı takip et hepsinde mutlu sona ulaşırsın.
Hadi iyi forumlar

merak etme. Seviyene inemem...!
 
cyber

cyber

Üye
android e pes 2012 gelmiş portlarlar mı ki
 
Del Rey

Del Rey

Üye
@kaya.77, Arkadaşım elimden geldiğinde hakaret etmemeye çalışıyorum. Yorumlarının çoğunda yazıyı sırf kendin yazmışsın gibi gösteriyorsun. Söyle bakalım bu yazının orijinali kime ait? Bana! Bu yazı hangi lisans altında farkında mısın? Buradan birşey çıkarmanı umarım. Anlamadıysan, Symbian Türkiye'nin altında bulunan (şu anda yenileniyor ama bunu aldıysan görmüşsün) Symbian Türkiye'nin tüm içeriği Creative Commons tarafından korunmaktadır, Tüm hakları saklıdır, (ve) Evrensel bir amblem olan © işaretini de mi görmedin?

Lütfen ya kaldır, ya da nereden aldığını söyle.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
@kaya.77, Arkadaşım elimden geldiğinde hakaret etmemeye çalışıyorum. Yorumlarının çoğunda yazıyı sırf kendin yazmışsın gibi gösteriyorsun. Söyle bakalım bu yazının orijinali kime ait? Bana! Bu yazı hangi lisans altında farkında mısın? Buradan birşey çıkarmanı umarım. Anlamadıysan, Symbian Türkiye'nin altında bulunan (şu anda yenileniyor ama bunu aldıysan görmüşsün) Symbian Türkiye'nin tüm içeriği Creative Commons tarafından korunmaktadır, Tüm hakları saklıdır, (ve) Evrensel bir amblem olan © işaretini de mi görmedin?

Lütfen ya kaldır, ya da nereden aldığını söyle.

Hakaret etmemen iyi olmuş hocam.sana saygı duyuyorum çünkü,hakaretine karşılık vermeyi istemezdim.telefonumda bile symbian türkiyenin widget kısayolu var.bu kadar yakından takip ettiğimin belirtisidir buda.

ikinci olarakda az önce tüm yorumları tek tek okudum tekrar ve anlatımı sahiplenmiş hiçbir yorumumu göremedim.

üçüncüsü alıntı yaptığım doğru,bu seni devamlı takip ettiğimin demektir ama nereden aldığımı belirtmemem bir hatadır...

hatamı kabul ederek altına senin imzanı atıyorum hemen.

iyi forumlar, iyi çalışmalar.
iyi konularda ve konumlarda karşılaşmak dileğiyle...
 
YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
sabır arkadaşlar
 
SilentOne

SilentOne

Üye
sabır sabır
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
hay bu nokianın:off:sabreden derviş,beklemekten gebermiş
 
SilentOne

SilentOne

Üye
nokia symbian=güncelleme =sabır=erdem=nokia =ölüm
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
SilentOne

SilentOne

Üye
yok la ne inci kafadan ama kafada inci olduğu için olabilir :D
 
serinaga

serinaga

Üye
HAYDİ bakalım sabredelim ...
 

by*cambaz

Üye
peki bu uygulama çıkınca ne kadar olcak fiyatı ???
 


Üst Alt