Android Uygulamalar Artık S^3 de- Myriad Alien Dalvik

Sponsorlu Bağlantılar

CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
gelirse güzel olur ama s^3+bu programın üzerine uygulama da açılınca ram sıkıntısı olacak gibi geliyor malum şuanki S^3 lü telefonlarda 256 ram var ki yeteceğini sanmam :S
 


Tracy35

Tracy35

Üye
inş
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
belle gldi bide bu gelse c7 tadından yenmez
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
c7 için sızdırıldı onu demek istemiştim neyse sizinle tartışmak istemiyorum kimse moralimi bozamaz
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Ben bozarım :nargile:
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
boz bakam :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
emrenin beklediği oldu bugün kimse ve de yarın moralini bozamaz yalnız şunu dşyebilirim emre telefon flashdan sonra açılacak oha o ne öyle dşyeceksin ne olmuş bu böyle diyeceksin o kadar yani
 
n000k

n000k

Üye
inşallah sorunsuz flaşlarsın kardeşim.. herkes belle kullanmayı hak ediyor.. ve şunu söylüyorum.. risk almazsan bu hayatta , hayatın tadını çıkaramazsın ;) .. anlayan anlar.. bence risk almaya değer. evet downgrade yok C7 için ama downgrade zaten versiyon düşürmek demek. zaten şuan herkes kim enson anna sürümünü yüklediyse ona mahkum.. buda aynı şey olucak.. yeni C7 için belle güncellemesi gelene kadar bu belleye mahkum olcaklar..
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
evet yarın oha falan olacam .d
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
emrenin beklediği oldu bugün kimse ve de yarın moralini bozamaz yalnız şunu dşyebilirim emre telefon flashdan sonra açılacak oha o ne öyle dşyeceksin ne olmuş bu böyle diyeceksin o kadar yani

O derece fark var diyorsun yani :S yaa c6-01 e de çıksa bir an önce de kullansak merak ettim ama aklım halen seçmeli işletim sistemi mantığında :P
 
distakjo

distakjo

Üye
ne oldu bu program? Henüz çıtırtı yok mu?
 
spartuas

spartuas

Üye
Bu adamda hikaye oldu sanırsam :zuhaha:
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
destan
 

enes_x

Üye
roman
 

aydnzara

Üye
fıkra
 
qsaw

qsaw

Üye
efsane
 
spartuas

spartuas

Üye
Masal
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
bunca şey saymışınızda onlar mutlu sonla biter sonuçta :ehe
 
cargo3230

cargo3230

Üye
tırı vırı :ehe
 


Üst Alt