Android Uygulamalar Artık S^3 de- Myriad Alien Dalvik

Sponsorlu Bağlantılar

relling

relling

Üye
gelirse cok süper olur valla uygulama ve oyun sıkıntısı cekmeyiz
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Aynen
 
qsaw

qsaw

Üye
bana kasar gibi geliyor çünkü symbian zaten ağır bir şletm sistemi birde portlama çok gelir gibi geliyor bana
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ama soyle bir durum var pes 2011 portlandı ve kasmadı onuda hatırlatmakta fayda var
 
kraldost

kraldost

Üye
:tşk:
 
YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi

tarafından geliştirilen bu uygulama, MeeGo, Maemo, iOS ve
Symbian gibi cihazlarda Android'in Dalvik emülatörünü entegre ederek Android uygulamalarının çalıştırılabilmesini sağlamak.,

lütfen tam okunmadan gereksiz yorum yapılmasın.

13 yıldır nokia kullanıyorum,tüm teknolojiyi elimden geldiğince takip ediyorum,bir elektronikçi olarakda herkesle burada da nokiacılarla paylaşıyorum
.
şu yaşıma kadar kimseyi yanlış yönlendirmedim,bilmediğimi ne savundum nede anlattım.......
forumlarda bu çok var,lütfen dikkatli okunup çıkış yapılsın ve doğru bilinen savunulsun.......
 
caphuscha

caphuscha

Üye
Hırs hırs hırs
 
YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
Hırs hırs hırs

bu hırs değil,alakası bile yok.kraldost mesajını değiştirmiş.
Çünkü aynı konuda kaç kişi tam okumadan eleştiri yapıp çıkıştı.
Yoksa ne hırsı,neyin hırsı.....
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
klasik cevabımı yazıyorum tekrar gelsin görelim iyi mi kötü mü :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
beyler kavgaya gerek yok hepimiz burada kardeşiz
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Kavga falan olduğu yokmuş ortada :cigara:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
şunu diyebilirim ios da bile bu uygulamın görüntüsü var yani myriad tüm platformalar arası geçişi planlıyor ve denilen myriad bu teknolojiyi bir firmaya yani telefon firmasına satmayı istiyormuş he bu arada meego da deneyen tanıdıklarım var
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Yani Gelmeyebilirmi Myriad?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
alınırsa gelmez ama şu an 2012 başonda çıkmasını planlıyorlarmış
 
YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
bak bunu öğrendiğimiz ii oldu
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
ama kasar gibi yaaa
 
YkPkY

YkPkY

Üye
    Konu Sahibi
hele bi çıksın yayınlayayım,deneyelim bakarız duruma.bide belleye geçilecek onda nasıl olur şuan bişey diyemeyiz
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla uygulama sorun olmaz en azından n900 de öyle ki 2d oyunoarda aynı ama 3d oyuları bilemicem
 


Üst Alt