Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Android Uygulamalar Artık S^3 de- Myriad Alien Dalvik
Sponsorlu Bağlantılar
relling
Üye
gelirse cok süper olur valla uygulama ve oyun sıkıntısı cekmeyiz
S.E.C.R.E.T
Üye
Aynen
qsaw
Üye
bana kasar gibi geliyor çünkü symbian zaten ağır bir şletm sistemi birde portlama çok gelir gibi geliyor bana
SilentOne
Üye
ama soyle bir durum var pes 2011 portlandı ve kasmadı onuda hatırlatmakta fayda var
tarafından geliştirilen bu uygulama, MeeGo, Maemo, iOS ve Symbian gibi cihazlarda Android'in Dalvik emülatörünü entegre ederek Android uygulamalarının çalıştırılabilmesini sağlamak.,
lütfen tam okunmadan gereksiz yorum yapılmasın.
13 yıldır nokia kullanıyorum,tüm teknolojiyi elimden geldiğince takip ediyorum,bir elektronikçi olarakda herkesle burada da nokiacılarla paylaşıyorum. şu yaşıma kadar kimseyi yanlış yönlendirmedim,bilmediğimi ne savundum nede anlattım.......
forumlarda bu çok var,lütfen dikkatli okunup çıkış yapılsın ve doğru bilinen savunulsun.......
bu hırs değil,alakası bile yok.kraldost mesajını değiştirmiş.
Çünkü aynı konuda kaç kişi tam okumadan eleştiri yapıp çıkıştı.
Yoksa ne hırsı,neyin hırsı.....
Makale_Helvetia
Üye
klasik cevabımı yazıyorum tekrar gelsin görelim iyi mi kötü mü
şunu diyebilirim ios da bile bu uygulamın görüntüsü var yani myriad tüm platformalar arası geçişi planlıyor ve denilen myriad bu teknolojiyi bir firmaya yani telefon firmasına satmayı istiyormuş he bu arada meego da deneyen tanıdıklarım var
^BaRoN^
Üye
Yani Gelmeyebilirmi Myriad?
Uruloki
Üye
alınırsa gelmez ama şu an 2012 başonda çıkmasını planlıyorlarmış
YkPkY
Üye
Konu Sahibi
bak bunu öğrendiğimiz ii oldu
Cihanî Sultan
Üye
ama kasar gibi yaaa
YkPkY
Üye
Konu Sahibi
hele bi çıksın yayınlayayım,deneyelim bakarız duruma.bide belleye geçilecek onda nasıl olur şuan bişey diyemeyiz
Uruloki
Üye
valla uygulama sorun olmaz en azından n900 de öyle ki 2d oyunoarda aynı ama 3d oyuları bilemicem