V/RS
Üye
C6-01 & C7 Fotoğraf Çekimlerimiz :)
Arkadaşlar elinde C6-01 ve C7 olan kişiler buraya çektiği en etkileyici ve net fotoğraflarını koyarsa süper olur.Bende en yakın zamanda birkaç foto çekip koyacağım
Hatta çekebildiğniz en yakın objeyi bile çekip koyabilirsiniz.Böylece kamerası kötü diyenlerede bir cevabımız olur. 
Hatta çekebildiğniz en yakın objeyi bile çekip koyabilirsiniz.Böylece kamerası kötü diyenlerede bir cevabımız olur. 
eski bi c7 kullanicisi olarak net soyluyorum bunu .
video çekersin bak onuda paylaşırsın istediğn yerde

