C6-01 & C7 Fotoğraf Çekimlerimiz :)

Sponsorlu Bağlantılar

V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 & C7 Fotoğraf Çekimlerimiz :)
Arkadaşlar elinde C6-01 ve C7 olan kişiler buraya çektiği en etkileyici ve net fotoğraflarını koyarsa süper olur.Bende en yakın zamanda birkaç foto çekip koyacağım :) Hatta çekebildiğniz en yakın objeyi bile çekip koyabilirsiniz.Böylece kamerası kötü diyenlerede bir cevabımız olur. :)
 


pRime.

pRime.

Üye
Böyle bir iki konu daha önce açılmıştı.
 
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
Link varmı ?
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
bende hatirliyorum bi ara acilmisti bole konu bence sabitlenmeli böle konular sonra kaybolunca tekrar açiliyor
 
fatih982

fatih982

Üye
bende c7 kullandım şu bi gerçek c7 de c6-01 de n95 in kamerasını tutmaz ne kadar 8 mp olursa olsun otofocus yoksa netlik yok
 
Türe

Türe

Üye
Yakin objede wave 2 c7 yi rahat ezer :oke: eski bi c7 kullanicisi olarak net soyluyorum bunu .
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
manzara iyi çekersin. videoyu da iyi çekersin. ama yakın çekim olmaz. kötü degil ama çok ahım şahım da degil.bir gösteriyede gerek yok, şahsi görüşüm.
Türe sende yanlıs konuya gelmissin c7 ile kıyaslama kamerayı N8 ile kıyasla, c7 kamera konusunda iddalı degil :)
 
benighted

benighted

Üye
bence de fotoğrafta çok da fazla övülecek bi yanı yok ancak 32gb lik hafıza kartın olsun deli gibi:aha: video çekersin bak onuda paylaşırsın istediğn yerde:good:
 
Türe

Türe

Üye
videoda super ona lafim yok =) ama aga 12 megapiksel nerde 5 megapiksel nerde sende :D
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye


----------Eklendi @ 09:50:47 ---------- Yazıldı @ 09:50:28 ----------

Al haci c7 ile cektigim mükkemel bir foto :)

Resme sag tıkla resme bak de Kalitesini ne kadar üst düzeyde oldugunu anlarsın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Quaresma53, mesut1979, Silinen Üye 737108 ve 2 diğerleri
immortallord

immortallord

Üye
[/URL] Uploaded with [/IMG]

Oğlumun resmi c6-01

Not : Maşallah deyin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kraldost
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Allah bagişlasin gözleri cok güzel MAAŞALLAH.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye

kavala kalesinden bir görüntü C6-01 :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
yakinda fena degil c7 ama manzara ve videoda ezer geçer
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
maşallah
 
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
Jerkez38

Jerkez38

Üye
Bunlarda benim objektifimden :)





 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Güzel çıkmış hepsi ancak c6-01 vasat....
 


Üst Alt