kaptannova
Üye
Samsung Wave 2 almıi bulunmaktayım.
Evet dün wave 2 siparişini verdim. yarın öğlen 11-12 gibi almaya gidicem. Video ve yorumlara bakılırsa hiçbir sorunu olmayan hatta iphone a bile kafa tutan bir telefon. tek kötü yanı ise oyun, uygulama ücretleri olarak söyleniyor. Taksitli aldığım için bana 1000tl ye geldi bu telefon. kredi kartsız.
O kadar parayı verdikten sonra oyun ve uygulamalara 3-5 lira verebilirim. 1000tl ye telefon alıp 3-5 lira için o kadar spoof falan uğraşamam. benim düşüncem böyle.
Telefon elime geçtiğinde ilk izlenimlerini bu konu altından yazıcam.
Önerilerini bekliyorum. Hangi uygulamaları yüklemeliyim ilk olarak. Ayrıca önerdiğiniz bazı ayarlar var mı? Sizin izlenimleriniz neler?
Amacım bu konuyu Wave 2 nin ana konusu yapmak. Ayrıca Wave severler içinde bir imza yapmayı planlıyorum.
Zaman zaman bu konuyu güncelleyeceğim. Videolar, yardımlar falan herşeyi bu konuda paylaşacağım.
O kadar parayı verdikten sonra oyun ve uygulamalara 3-5 lira verebilirim. 1000tl ye telefon alıp 3-5 lira için o kadar spoof falan uğraşamam. benim düşüncem böyle.
Telefon elime geçtiğinde ilk izlenimlerini bu konu altından yazıcam.
Önerilerini bekliyorum. Hangi uygulamaları yüklemeliyim ilk olarak. Ayrıca önerdiğiniz bazı ayarlar var mı? Sizin izlenimleriniz neler?
Amacım bu konuyu Wave 2 nin ana konusu yapmak. Ayrıca Wave severler içinde bir imza yapmayı planlıyorum.
Zaman zaman bu konuyu güncelleyeceğim. Videolar, yardımlar falan herşeyi bu konuda paylaşacağım.

Şimdiden soğuk su yarasın.
Biz baya bekledik nöbet bekler gibi, biraz da sen bekle 
Bir araştır bakalım forumda kaç kişi waveden pişman.Kaç kişi androidden mutlu.