By_Jazz
Üye
Ovi Uygulama Yüklenmeme Hatası
Arkadaşlar tam bir çözüm olmadığı ve konular çok dağınık olduğu için bu konuyu açtım. Orj. Anna yükledim ovi açılmıyordu bugün hard format attım tekrar yükledim güncellemeleri açıldı şimdide qt uygulamalarını telefonun dilini ing yapmadan yükleyemiyorum sleeping screen de yükleniyor ama qt bileşeni istiyor . ne yapmam lazım bu sorunla karşılaşan arkadaşlarda buradan bilgi alsınlar..


