Ovi Uygulama Yüklenmeme Hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

By_Jazz

Üye
    Konu Sahibi
Ovi Uygulama Yüklenmeme Hatası
Arkadaşlar tam bir çözüm olmadığı ve konular çok dağınık olduğu için bu konuyu açtım. Orj. Anna yükledim ovi açılmıyordu bugün hard format attım tekrar yükledim güncellemeleri açıldı şimdide qt uygulamalarını telefonun dilini ing yapmadan yükleyemiyorum sleeping screen de yükleniyor ama qt bileşeni istiyor . ne yapmam lazım bu sorunla karşılaşan arkadaşlarda buradan bilgi alsınlar..
 


gkyrn

gkyrn

Üye
ben de bu soruna bi çözüm arıyorum ama yok sanırım. ovi store son sürümü de anna dan önce yükleyebiliyordum ama şimdi yüklenemiyor malesef.:vur

 

e-militarist

Üye
Arkadaşlar tam bir çözüm olmadığı ve konular çok dağınık olduğu için bu konuyu açtım. Orj. Anna yükledim ovi açılmıyordu bugün hard format attım tekrar yükledim güncellemeleri açıldı şimdide qt uygulamalarını telefonun dilini ing yapmadan yükleyemiyorum sleeping screen de yükleniyor ama qt bileşeni istiyor . ne yapmam lazım bu sorunla karşılaşan arkadaşlarda buradan bilgi alsınlar..

bende sleeping screen de sorun yok. Çünkü şurada verdiğim www.maxicep.com/symbian-3-genel/n8-...sta-kutusu-sorunu-cozuldu-cozum-2-545686.html ovi mağaza 45 son iki numaralı sürümü kurdum, kurarken 1 kaç mblık eklentisinide kurdum. Sonra sleeping screen i kur düzelir.

----------Eklendi @ 23:01:18 ---------- Yazıldı @ 23:00:33 ----------

ben de bu soruna bi çözüm arıyorum ama yok sanırım. ovi store son sürümü de anna dan önce yükleyebiliyordum ama şimdi yüklenemiyor malesef.:vur


www.maxicep.com/symbian-3-genel/n8-...sta-kutusu-sorunu-cozuldu-cozum-2-545686.html

----------Eklendi @ 23:07:34 ---------- Yazıldı @ 23:01:18 ----------

ayrıca my.opera.com/e-militarist/blog/nokia-sleeping-screen-0-55-9

----------Eklendi @ 23:12:37 ---------- Yazıldı @ 23:07:34 ----------

ovi mağaza Ovi Store client
2.12.045

----------Eklendi @ 23:27:22 ---------- Yazıldı @ 23:12:37 ----------

bu işlemleri yaparken dil devamlı eng olsun olay bittikten sonra tr yapın.
 
gkyrn

gkyrn

Üye
tüm dedklerinizi yaptım.hard format attıktan sonra 4 güncellemeyi tel türkçe dilindyken yaptım daha sonra ingilizceye çevirip ovinin son sürümünü yüklemeyi denedm fakat olmadı.anna güncellemesiyle birlikte gelen ovi store da(2.12.042) sorun yok hatasız çalışıyor fakat son sürüm olan 2.12.0.45 yüklenemiyor hatası alıyorum.sorun aynı yani qt:vur. dolayısıyla sleeping screen de yüklenmiyor:hmmm
 

e-militarist

Üye
4 güncelleme tel eng dilinde yapılacak. Daha sonra tel yine eng dilindeyken 45 yüklenecek.
 
gkyrn

gkyrn

Üye
yaani. Hard format atmadan önce de sonra da dil devamlı eng olsun. Diğer konuyu dikkatlice oku ben nasıl yapmışım aynısını yapın.

----------Eklendi @ 14:38:54 ---------- Yazıldı @ 14:37:17 ----------

diğer konu www.maxicep.com/symbian-3-genel/n8-anna-ovi-magaza-ve-posta-kutusu-sorunu-cozuldu-cozum-2-545686.html

hard formattan kasıt *#7370# yapmak mı yoksa ses kısma + kamera tuşu+ menü tuşu+ kapatma tuşuna basılırak yapılan mı? bir de hafıza kartını biçimlendirmeme gerk yok sanırım değil mi ? son sırum da tuşlara basılarak atılan formatta bazı uygulamalr siliniyordu ve geüncellemeyle de geri gelmiyordu yine mi flash atmam gerekecek bunları geri getrmek için güncelleme ve ovi store son sürüm yükleme işlemini yapmaya başlamadan önce?
ayrıca benim ovi mağaza açılyor sorunsuz sadece yeni versiyonu ve sleeping screeni yükleyemiyorum. yine de bunları yapmalı mıyım?2 gündür baya bi falsh attım tele çnkü
 

e-militarist

Üye
hard formattan kasıt *#7370# yapmak mı yoksa ses kısma + kamera tuşu+ menü tuşu+ kapatma tuşuna basılırak yapılan mı? bir de hafıza kartını biçimlendirmeme gerk yok sanırım değil mi ? son sırum da tuşlara basılarak atılan formatta bazı uygulamalr siliniyordu ve geüncellemeyle de geri gelmiyordu yine mi flash atmam gerekecek bunları geri getrmek için güncelleme ve ovi store son sürüm yükleme işlemini yapmaya başlamadan önce?
ayrıca benim ovi mağaza açılyor sorunsuz sadece yeni versiyonu ve sleeping screeni yükleyemiyorum. yine de bunları yapmalı mıyım?2 gündür baya bi falsh attım tele çnkü

hard format kısma + kamera tuşu+ menü tuşu+ kapatma tuşuna basılırak yapılan. Hafıza kartını çıkar format zamanlarında. Ovinde sorun yoksa böyle devam et bence 1 kaç gün.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Hard formatın soft formattan farkı nedir hocam ?
 
gkyrn

gkyrn

Üye
hard format kısma + kamera tuşu+ menü tuşu+ kapatma tuşuna basılırak yapılan. Hafıza kartını çıkar format zamanlarında. Ovinde sorun yoksa böyle devam et bence 1 kaç gün.

şu an çözdüm sorunu sana da çok teşekkür ederim emeklerinden ve ilgnden ötürü ama hard format atmadan şu konudaki sibernetik adlı üyenin söylediklerini
http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/smart-installer-sorunu-anna-lutfen-qt-symbian-icin-link-7-534860.html
yaparak ovi store 2.12.045 i de sleeping screen i de yükledim. bu tamamen mi çözdü qt sorununu yoksa her seferinde aynı işlemi uygulamam gerekiyor mu? ondan emin değilim ama şimdilik amacıma ulaştım sanırım. teşekkür ederim tekrar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt