Sonunda Anna Geldi [15.09.2011]

Sponsorlu Bağlantılar

uribaju

uribaju

Üye
hafif it tık etsin sonra geri çek çıkar
 


SilentOne

SilentOne

Üye
oviden yaptım hiç birşeyim gitmemiş qt sorunuda yok bnde süper yha :D
 
uribaju

uribaju

Üye
heyecan yapmayın acele işe şeytan karışır :D
 
sado826

sado826

Üye
şu an yüklüorum ama cihaz kurtarma çıkıp çıkıp duruor bir türlü bitmiyor bunun çözümü nedir acaba ?
 

kpln176

Üye
kardeş anna gelmş arkadaş doğru söylüyo tel den bak çıkıyo şuan yüklüyom yalan değil
 
omer.1310

omer.1310

Üye
ben önceden alman annasını yüklemiştim ovide bi baktım 24.1 i önerdi bende yaptım artık tr yanlız ben öncekinden yani 22.14 den farklı hiç bir yan göremedim şu an bakıyorum umarım şu ufak tefek sorunlar düzelmiştir bu arada önceki uygulamalarım oyunlarım temalarım mesajlarım kişiselleştirmelerim felan hepsi duruyo sanki telefon değişmedi gibi. ama *#0000# yaptığımda 24.1 olarak gözüküyo ben bi fark göremedim açıkçası :)
 

ynsyns58

Üye
arkadaslar müzikcalardaki oyunseslerini nasıl kaldırabilirim kendinden gelmis anlamdım yardımcı olurmusunuz
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
arkadaşlar ben naviden flashlıcam ama 24.1 de dg turkeyler var bide country variant s3.1 dg turkeyler var hangisiyle flashlıyım?
 
uribaju

uribaju

Üye
ovi suite ile yaprsan herşeyin yedeklenir gitmez ama bazı uygulamalar uyumsuzluktan açılmayabilir peki v24de qt sorunları varmı magaza sorunu falan
 

kpln176

Üye
tel den şuan ben şu an yaptım var
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Arkadaşlar Ürün Kodum 059B534 C7 Telefonda Görünmüyor .
 

alimen987

Üye
şu an yüklüyorum annayı ovi suiteden :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
qt sorunu bnde yoktur teldeki qt son sürüm bide playto sleep scren sever çalışıyor
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Telefondan Ne Zaman Görünüyor Ya . Herkeste Çıkıyor .
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Haydi gözünüz aydın anna'nıza kavuştunuz nihayet...

 
dhampir57

dhampir57

Üye
Türkiye anna'sının versiyon 24 mü yoksa v22.14 mü arkadaşlar? Vede nasıl yüklediniz? Navifirm hata veriyor
 
galatasaray109

galatasaray109

Üye
bu anna bizde niye yok
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Aynen Bende Telefonda Görünmüyor Hala .
 
valent

valent

Üye
Arkadaşlar ben yükledim oviden v22.14 yükledi ve türkçe dilde yok çözemedim????
 


Üst Alt