yarın c6 01 alacagım arkadaşlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

nonamex

Üye
Android donduruyor evet ama zaten fazla sömürdügü için uygulamalara bisey kalmazdı öyle birsey olmasaydı :D

Android işlemciyi sömürdüğünü düşünmüyorum açıkçası. Android web tarayıcısı hariç GPU hızlandırmayı kullanmıyor. Eğer Android gereksiz yük bindirseydi işlemciye arayüzde takılmalar, laglar olurdu.
 


warriorofislam

Üye
Arkadaşım. Telefonu bugün aldım. KVK Garantili.
2 konu açtım. Birinde telefonla ilgili görüşlere baktım.Zaten 1 aydır inceliyordum telefonu.
İkincisinde de nasıl kullanacağımı öğrendim.Sağolsun öğrettiler.
Sana tavsiyem.Bak ben asphalt 6 yı ve pes 11 i yükledim.Hiç kasılma yok.0 sorun.Telefon hızlı.Tarayıcıya yavas diyenler var amma Anna ile Belle güncellemelerinden sonra düzelecektir.Şu an türkiyeye orjinal olarak gelmesini bekliyorum Anna'nın. Kesinlikle gözünü kırpmadan al.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Android işlemciyi sömürdüğünü düşünmüyorum açıkçası. Android web tarayıcısı hariç GPU hızlandırmayı kullanmıyor. Eğer Android gereksiz yük bindirseydi işlemciye arayüzde takılmalar, laglar olurdu.

Oluyo zaten fazla widget kullanıldıgında falan ev ekranı geçislerinde kasılmalar oluyo.Mesela su alttaki ev ekranları arasındaki geçisi ideos asla bu sekilde yapamaz diye düsünüyorum.

[video=youtube;DT2Dl3Mlc_w]http://www.youtube.com/watch?v=DT2Dl3Mlc_w&feature=player_embedded[/video]
 

nonamex

Üye
Oluyo zaten fazla widget kullanıldıgında falan ev ekranı geçislerinde kasılmalar oluyo.Mesela su alttaki ev ekranları arasındaki geçisi ideos asla bu sekilde yapamaz diye düsünüyorum.[video=youtube;DT2Dl3Mlc_w]http://www.youtube.com/watch?v=DT2Dl3Mlc_w&feature=player_embedded[/video]
Markette gpu hızlandırmayı kullanan arayuz programları var. Yavas geliyorsa onlar kullanılabilir.
 
nalcam22

nalcam22

Üye
Arkadaşım. Telefonu bugün aldım. KVK Garantili.2 konu açtım. Birinde telefonla ilgili görüşlere baktım.Zaten 1 aydır inceliyordum telefonu.İkincisinde de nasıl kullanacağımı öğrendim.Sağolsun öğrettiler.Sana tavsiyem.Bak ben asphalt 6 yı ve pes 11 i yükledim.Hiç kasılma yok.0 sorun.Telefon hızlı.Tarayıcıya yavas diyenler var amma Anna ile Belle güncellemelerinden sonra düzelecektir.Şu an türkiyeye orjinal olarak gelmesini bekliyorum Anna'nın. Kesinlikle gözünü kırpmadan al.
Nokıanın en sevmediğim özelliği kullanıcıları hep yüzüstü bırakıyo ve bidaha nokıa almıyacağım.anna sözde haziranda gelecekti eylül oldu nerdeyse hala gelmedi.sözde 5800 a v60 çıkacaktı 1 -2 haftaya kadar. resmi sitesinden duyurdu bunu.ama aylat oldu yazılım yok. Siz c6 yı seviyorsanız bi sorun yok boşuna tartışmayalım. Huawe şu anda nokıanın rakibi değil çünkü hiç tanınmıyor belkide telefonları o yüzden bu kadar ucuz .
 
pRime.

pRime.

Üye
Hayırlı olsun dostum. Umarım memnun kalırsın. :oke:----------Eklendi @ 10:42:38 ---------- Yazıldı @ 10:38:34 ----------Telefonun aşırı ısınması Androidin işlemciyi sömürmesi için yeterli bi kanıt. Hızlı çalışacak diye şarj kalmıyo, telefon ısınıyo. He bide emulatör durumu var. Native olarak çalışsa çok daha başarılı olur android.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
konu bir anda hit olmuş :ehe c6 01`ri seçmemin nedeni kibar ufak bakıyorum da n8 s2 huawei nin yanında oyuncak gibi kalıyor ve beklentilerimi karşılıyor
 
__xXx__

__xXx__

Üye
aynen ben de katılıyorum adamlar minnacık cihaz üretmiş c7 yi küçültmüs c6-01 i çıkarmışlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
LaF kalabalıgına gerek yok dostum c6-01 al rahatına bak.. ;) Zaten arkadaşın verdiği video her şeyi kanıtlamış. Onun üstüne Hala Çin x5 i öneren cıkarsa yazık.. :D :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
onurgunay35

onurgunay35

Üye
LaF kalabalıgına gerek yok dostum c6-01 al rahatına bak.. ;) Zaten arkadaşın verdiği video her şeyi kanıtlamış. Onun üstüne Hala Çin x5 i öneren cıkarsa yazık.. :D :d:

Video neyi kanıtlamış ? çok komiksiniz arkadaşlar size dicek hiçbişey yok tamam c6-01 i sevebilirsiniz ama gidipte kullanmadığınız daha adını bile doğru dürüst bilmediğiniz bi telefona çamur atmayın.O senin çin deyip dalga geçtiğin dünya devi...
 
pRime.

pRime.

Üye
Video neyi kanıtlamış ? çok komiksiniz arkadaşlar size dicek hiçbişey yok tamam c6-01 i sevebilirsiniz ama gidipte kullanmadığınız daha adını bile doğru dürüst bilmediğiniz bi telefona çamur atmayın.O senin çin deyip dalga geçtiğin dünya devi...
Yaa sorma nokia'yı ikiye katlar o kadar büyük. Dünya devi denilen şirket hangi ülkelerde telefon satıyor acaba ya da satabiliyo mu? Bu arada huawei kaliteli falan değil, turkcell maliyeti düşürmek için huawei ile anlaşıyor malzeme kalitesi çok düşük cihazlarının. Turkcell'in ne kadar kazıkçı olduğunu bilmiyormuş gibi davranmayın.
 

nonamex

Üye
Video neyi kanıtlamış ? çok komiksiniz arkadaşlar size dicek hiçbişey yok tamam c6-01 i sevebilirsiniz ama gidipte kullanmadığınız daha adını bile doğru dürüst bilmediğiniz bi telefona çamur atmayın.O senin çin deyip dalga geçtiğin dünya devi...



Bunu izlemek yeter o telefonun ne kadar başarılı olduğunu anlayabilmek için.

Ama o arkadaşlar telefonun üzerinde Nokia yazmayınca mutlu olamıyorlar..

----------Eklendi @ 15:06:56 ---------- Yazıldı @ 15:05:57 ----------

Yaa sorma nokia'yı ikiye katlar o kadar büyük. Dünya devi denilen şirket hangi ülkelerde telefon satıyor acaba ya da satabiliyo mu? Bu arada huawei kaliteli falan değil, turkcell maliyeti düşürmek için huawei ile anlaşıyor malzeme kalitesi çok düşük cihazlarının. Turkcell'in ne kadar kazıkçı olduğunu bilmiyormuş gibi davranmayın.

Nokia gibi japonyadan çekilmiyordur yada çoğu ülkede mağazalarını kapatmıyordur huawei emin ol.
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Yaa sorma nokia'yı ikiye katlar o kadar büyük. Dünya devi denilen şirket hangi ülkelerde telefon satıyor acaba ya da satabiliyo mu? Bu arada huawei kaliteli falan değil, turkcell maliyeti düşürmek için huawei ile anlaşıyor malzeme kalitesi çok düşük cihazlarının. Turkcell'in ne kadar kazıkçı olduğunu bilmiyormuş gibi davranmayın.

Madem maliyeti düşürmek için anlaştı huaweiyle o zaman gidip tridentle anlaşsaydı çok daha ucuz ?. Geç bunları sen bu cihazı kullandınmı hiç test ettinmide konuşuyosun adını bile bilmiyosun doğru düzgün.Satamasa dünya devi olmazdı.Nokiayı ikiye katlar fln da demedim burda bizim karşılaştırmamız c6-01 le ideos x5 nokiayla huawei değil.

----------Eklendi @ 15:11:42 ---------- Yazıldı @ 15:09:12 ----------



Bunu izlemek yeter o telefonun ne kadar başarılı olduğunu anlayabilmek için.

Ama o arkadaşlar telefonun üzerinde Nokia yazmayınca mutlu olamıyorlar..

----------Eklendi @ 15:06:56 ---------- Yazıldı @ 15:05:57 ----------



Nokia gibi japonyadan çekilmiyordur yada çoğu ülkede mağazalarını kapatmıyordur huawei emin ol.

Nedir bu nokia aşkı anlamıyorum.Bi tane video paylaşmışlar yok kapak oldu bu video yeter falan videoda zaten bişey yok.Aynen öyle bu video hepsine yeter madem flash lite flash player gibi görev görüyosa bunuda yapsında görelim.
 

nonamex

Üye
Gidip bir Ideos X5 alasım , sonra N8'le karşılaştırasım var..

Biri 560 lira, diğeri 1200 lira.

İşletim sistemi hızı, oyun ve uygulama , web browsing , stabilite , kısacası telefonu "akıllı" yapan konularda karşılaştırsam koysam foruma

Kimin tokat üstüne tokat yediği bir güzel çıkar ortaya :ehe Bir daha çin çan çon demeye cesaretleri kalmaz..
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Video neyi kanıtlamış ? çok komiksiniz arkadaşlar size dicek hiçbişey yok tamam c6-01 i sevebilirsiniz ama gidipte kullanmadığınız daha adını bile doğru dürüst bilmediğiniz bi telefona çamur atmayın.O senin çin deyip dalga geçtiğin dünya devi...

Tabi tabi dünya devi ... :P: :nono: :d:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Gidip bir Ideos X5 alasım , sonra N8'le karşılaştırasım var..

Biri 560 lira, diğeri 1200 lira.

İşletim sistemi hızı, oyun ve uygulama , web browsing , stabilite , kısacası telefonu "akıllı" yapan konularda karşılaştırsam koysam foruma

Kimin tokat üstüne tokat yediği bir güzel çıkar ortaya :ehe Bir daha çin çan çon demeye cesaretleri kalmaz..

Gerçekten öyle ama yine anlamazlar nokia sağlam derler :ehe

----------Eklendi @ 15:20:48 ---------- Yazıldı @ 15:19:51 ----------

Tabi tabi dünya devi ... :P: :nono: :d:

Huawei şu anda dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi. Ve samsungun da en büyük fasoncusudur araştırdıktan sonra yorum yapın.:oke:
 
pRime.

pRime.

Üye
Madem maliyeti düşürmek için anlaştı huaweiyle o zaman gidip tridentle anlaşsaydı çok daha ucuz ?. Geç bunları sen bu cihazı kullandınmı hiç test ettinmide konuşuyosun adını bile bilmiyosun doğru düzgün.Satamasa dünya devi olmazdı.Nokiayı ikiye katlar fln da demedim burda bizim karşılaştırmamız c6-01 le ideos x5 nokiayla huawei değil.----------Eklendi @ 15:11:42 ---------- Yazıldı @ 15:09:12 ----------Nedir bu nokia aşkı anlamıyorum.Bi tane video paylaşmışlar yok kapak oldu bu video yeter falan videoda zaten bişey yok.Aynen öyle bu video hepsine yeter madem flash lite flash player gibi görev görüyosa bunuda yapsında görelim.
Ben yanlış anladım herhalde :ehe
O senin çin deyip dalga geçtiğin dünya devi...
Elimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.


----------Eklendi @ 15:25:33 ---------- Yazıldı @ 15:24:09 ----------

Gerçekten öyle ama yine anlamazlar nokia sağlam derler :ehe----------Eklendi @ 15:20:48 ---------- Yazıldı @ 15:19:51 ----------Huawei şu anda dünyada en iyi telefon üreten 5 markadan birisi. Ve samsungun da en büyük fasoncusudur araştırdıktan sonra yorum yapın.:oke:
Hani nerde dünya devi? abd'de satıyo mu? Avrupa'da ne kadar sattı? Yoksa sadece asya'da mı satıyor? :ehe
 

nonamex

Üye
Ben yanlış anladım herhalde :eheElimde htc desire hd var android kullanmam yeterli sanırım ve ayrıca senin huawei'nden çok daha güçlü bi cihaz. Konumuz android değil, dediğin gibi c6-01 - ideos. Siz de heryerde video koyup kapak oldu şu oldu diyip kendinizi tatmin etmesini iyi biliyosunuz. C6-01 ideos kadar ucuz üretim olsaydı fiyatı kim bilir kaç tl olurdu ve peynir ekmek gibi satardı. Sana sormak lazım eline hiç c6-01 aldın mı? Kaliteden haberiniz yok bi android var diye x5'i ilah yaptınız. Flash lite, flash 10 içeriğinin çoğunu açıyor symbian anna ve belle'de çok daha verimli çalışıyor.

----------Eklendi @ 15:25:33 ---------- Yazıldı @ 15:24:09 ----------

Hani nerde dünya devi? abd'de satıyo mu? Avrupa'da ne kadar sattı? Yoksa sadece asya'da mı satıyor? :ehe

Gördük "kaliteli" telefonlarınızı sizin.

Çoğu incelemede N8'in donduğu ve reset attığı belirtilmiş
Bir çok kişi reset ve donma sorunundan dert yanıyor.
İnsanlar telefon çıktı 10 ay geçti Anna - Belle bekliyor, stabil bir sürüm yükleyemediler hala. (Alman Annasında saat sorunu var)
Web tarayıcısı daha sayfa açmaktan aciz

Bu mu kalite ?
 
pRime.

pRime.

Üye
Gidip bir Ideos X5 alasım , sonra N8'le karşılaştırasım var..Biri 560 lira, diğeri 1200 lira.İşletim sistemi hızı, oyun ve uygulama , web browsing , stabilite , kısacası telefonu "akıllı" yapan konularda karşılaştırsam koysam forumaKimin tokat üstüne tokat yediği bir güzel çıkar ortaya :ehe Bir daha çin çan çon demeye cesaretleri kalmaz..
Bide diğer donanımlarda ideos'un nasıl rezil olduğunu, o kadar ilahlaştırdığınız androidin nasıl 2007'de çıkan symbıanlı telefondan bile multide tokat yediğini de göstersen...
 


Üst Alt