Bizim belle'lerde de 6 ekran olcak arda.Bu üç cihaz için düşünmeye gerek yok, bizim cihazlardan pek farkları yok zaten bizlere de gelecek nasılsa Belle, onlarda 6 ekran olacak bizler de 3, yıl sonuna kadar bari daha stabil bir Belle sızdırsalar da yüklesek biz de.
C6-01 en fazla 800 görür bunların kullandığı işlemci arm11 mimarisi ailesinden farklı işlemciler ona kalırsa 5800 da 1ghz olsun o zaman imkansız yani

OpenGL 2 performansı kotu olsaydı shell 3d yi kaldırmazdı..testlerinde desteklemiyor deniyor yani bildiğin opengl1.1 de öttüyor opengl2 ye geçince puanları aşırı düşüyor durun bakalım şu işe bir açıklık getirmeye çalışıyorum
OpenGL 2 performansı kotu olsaydı shell 3d yi kaldırmazdı..

Hasan bizim aletler de open gl 2.0 destekliyor broadcomu ne sandınserdar gpu farklı bizimkilerin özellikleri opengl1.1 geçiyor bunlarda opengl2.0 olarak geçiyor yani bizimkilerden farklı bir gpu daha yüksek mhz den bahsediyorlar en az 4 kat hızlıymışmışmış birde asphalt 5 in nfc sürümü var 701 de
gpu olsa olsa daha zayıftır veya aynıdır. 4 kat olayı ise mümkün değil en fazla 2 kat hızlandırabilirler.Daha düşük de gelebilir bence.sanırsam 800-900 olabilir ve gpu konusunu bulmaya çalışıyorum fakat millet belle ne zaman gelcek diye araştırıyor
