Nokia'dan 3 Yeni Telefon: 600, 700, 701

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
1ghz arm 11 kullanıyorlar. Cihazlarda gpu da olacakmış ama ne kullanacağı belli değil (broadcom bcm 2727 büyük ihtimal) 500 gibi epic fail olmayacaklar burası kesin. Rami de 512 seviyesine çıkartmışlarsa baya tutarlar.
 


Uruloki

Uruloki

Üye
C6-01 en fazla 800 görür bunların kullandığı işlemci arm11 mimarisi ailesinden farklı işlemciler ona kalırsa 5800 da 1ghz olsun o zaman imkansız yani
 
pRime.

pRime.

Üye
Bu üç cihaz için düşünmeye gerek yok, bizim cihazlardan pek farkları yok zaten bizlere de gelecek nasılsa Belle, onlarda 6 ekran olacak bizler de 3, yıl sonuna kadar bari daha stabil bir Belle sızdırsalar da yüklesek biz de.
Bizim belle'lerde de 6 ekran olcak arda.
 
PriZm

PriZm

Üye
C6-01 en fazla 800 görür bunların kullandığı işlemci arm11 mimarisi ailesinden farklı işlemciler ona kalırsa 5800 da 1ghz olsun o zaman imkansız yani

olsun 800 dahi yeter bana:D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
serdar gpu farklı bizimkilerin özellikleri opengl1.1 geçiyor bunlarda opengl2.0 olarak geçiyor yani bizimkilerden farklı bir gpu daha yüksek mhz den bahsediyorlar en az 4 kat hızlıymışmışmış birde asphalt 5 in nfc sürümü var 701 de
 

aydnzara

Üye
N8 bu 3 telefonuda 3'e katlar. N8'in adıyla,kamerası yeter bunlara,gerisi hikaye.
 
PriZm

PriZm

Üye
Broadcomm2727 dede open gl 2.0 var???:hmmm
 
Uruloki

Uruloki

Üye
testlerinde desteklemiyor deniyor yani bildiğin opengl1.1 de öttüyor opengl2 ye geçince puanları aşırı düşüyor durun bakalım şu işe bir açıklık getirmeye çalışıyorum
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bende Serdar'a GPU konusunda katılıyorum Broadcom2727 olacak büyük ihtimal, çünkü desteklediği özellikler aynı, ama ev ekranında Belle'yi sızdıran eleman n8'de 3 ekran yeni cihazlar da 6 ekran demişti.
 

nonamex

Üye
testlerinde desteklemiyor deniyor yani bildiğin opengl1.1 de öttüyor opengl2 ye geçince puanları aşırı düşüyor durun bakalım şu işe bir açıklık getirmeye çalışıyorum
OpenGL 2 performansı kotu olsaydı shell 3d yi kaldırmazdı..
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Uruloki

Uruloki

Üye
valla nokia öyle demiyor daha doğrusu nokia yöneticilerinden birkaçı duruma açıklık getirmek için tüm cihazlara geleceğini ve 6 adet ekranın hepsinde olduğunu söylediler
 
dhampir57

dhampir57

Üye
701 kaç tl olur acaba
 
pRime.

pRime.

Üye
serdar gpu farklı bizimkilerin özellikleri opengl1.1 geçiyor bunlarda opengl2.0 olarak geçiyor yani bizimkilerden farklı bir gpu daha yüksek mhz den bahsediyorlar en az 4 kat hızlıymışmışmış birde asphalt 5 in nfc sürümü var 701 de
Hasan bizim aletler de open gl 2.0 destekliyor broadcomu ne sandın :D gpu olsa olsa daha zayıftır veya aynıdır. 4 kat olayı ise mümkün değil en fazla 2 kat hızlandırabilirler.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
sanırsam 800-900 olabilir ve gpu konusunu bulmaya çalışıyorum fakat millet belle ne zaman gelcek diye araştırıyor
 
PriZm

PriZm

Üye
Broadcomm2727 zaten en hızlı mobil gpu su değilmiydi?(yanlışsam düzeltin)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hacı biliyorum dedikleri fakat dediğim oçayda şu opengl1.1 de uçuyorlar opengl2 de sönükler yani bence farklı bir model ile gelecek bunlar ki powersgx serisinden olabilirler
 
PriZm

PriZm

Üye
the Nokia 701 is powered by a 1GHz processor and packs a new faster GPU. According to Nokia, this GPU is up to four times faster than the GPU found in the current generation of Nokia’s Symbian handsets.

evet doğru 4 kat daha hızlı olacak:hmmm
 
Uruloki

Uruloki

Üye
e ne oldu diyorum size açıklama bu yönde bir şey biliyoruz ki diyoruz bu saatten sonra eski seri alınmaz ki söylenilen fiyatlar doğruysa bu fiyatlar çok satar bunlar
 


Üst Alt