Uruloki
Üye
gpu ları bizimkilerden farklı daha hızlı en az 4 kat hızlılarmış 6 ekran ise tüm S^3lülere geliyor yani ufaktan nokia yeni symbian alın diyor fakat kamera konusunda hala N8 gibi bir modeli yok londrada bir konferans yapacaklar belki N8-01(tabi bu isimlendirme değişti artık N serisi olmayacak onun için ismi bu mu belli bile değil) tanıtabilirler

nokianın yaptıgı yorum birisi sormuş biz yükleyebilrmiyiz diye nokia facebookda yorum yapmış
ben daha bunu bile bulamadım

