Nokia'dan 3 Yeni Telefon: 600, 700, 701

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
gpu ları bizimkilerden farklı daha hızlı en az 4 kat hızlılarmış 6 ekran ise tüm S^3lülere geliyor yani ufaktan nokia yeni symbian alın diyor fakat kamera konusunda hala N8 gibi bir modeli yok londrada bir konferans yapacaklar belki N8-01(tabi bu isimlendirme değişti artık N serisi olmayacak onun için ismi bu mu belli bile değil) tanıtabilirler
 


nonamex

Üye
gpu ları bizimkilerden farklı daha hızlı en az 4 kat hızlılarmış 6 ekran ise tüm S^3lülere geliyor yani ufaktan nokia yeni symbian alın diyor fakat kamera konusunda hala N8 gibi bir modeli yok londrada bir konferans yapacaklar belki N8-01(tabi bu isimlendirme değişti artık N serisi olmayacak onun için ismi bu mu belli bile değil) tanıtabilirler
Yeni Symbian mi alin !? Alirim alirim bekle.. :kop:
 
RedColt

RedColt

Üye
iui güzelde insanlar daha yeni telefon almışken aynı model aynı şekil çok salakça bence.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ee sonuçta illa değişceksin telefonu daha iyi bir şeyler için alıcaksın diyor nokia bu arada avrupada sgs sgs2 ve sg ace satışı durduruldu apple davayı yine kazandı
 
pta123

pta123

Üye
To those asking, Q4 is towards the end of this year. If you buy an N8, C7, C6-01, E7, X7, E6 or Nokia 500 now, it will come with Symbian Anna. Belle is not out yet, but you'll be able to get it in Q4 :) nokianın yaptıgı yorum birisi sormuş biz yükleyebilrmiyiz diye nokia facebookda yorum yapmış :)
 
ozggurr

ozggurr

Üye
zaten belle guncellemesi geldikten sonra cok fark kalmaz c7 ile arasinda

edit: ben bir yorum yazana kadar araya birkac yorum girmis, c7 sahibi arkadas, soranlara c701 derim demisti onun icin yazmistim....
 
PriZm

PriZm

Üye
701 c7 farkları

qualcomm 1 ghz işlemci

clear black display ekran

AF

----------Eklendi @ 16:41:55 ---------- Yazıldı @ 16:40:50 ----------

701 modelinde clear black display var ama amoled yok!

onun yerine IPS-LCD var nedir bu?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
iphone nun kullandığı ve iyi televizyonlarda olan bir teknoloji nokianın iddası ise şu n en parlak ekran 701 de diyorlar
 
PriZm

PriZm

Üye
Retina ekran gibi birşey yani
 
Uruloki

Uruloki

Üye
retina ekranın olayı çok yüksek çözünürlükte olması birde parlak olması ama bu sadece parlak ve hala gpu modelini öğrenemedim şu cihazların
 
ozggurr

ozggurr

Üye
Cin'ce dilini kaybetmeyi goze alamiyorum yoksa biran durmaz leaked belleyi kurardim bu sinirle... Adamlar resmen siradan birkac telefon tanitmak icin geri sayip yaptirdilar milyonlarca kullaniciya...
 
PriZm

PriZm

Üye
gpu ları bizimkilerden farklı daha hızlı en az 4 kat hızlılarmış

bunu nerden öğrendin?:D ben daha bunu bile bulamadım:D
 
anılbaran

anılbaran

Üye
vay canına cıksın hemen alcem :oke:
 
PriZm

PriZm

Üye
Cin'ce dilini kaybetmeyi goze alamiyorum yoksa biran durmaz leaked belleyi kurardim bu sinirle... Adamlar resmen siradan birkac telefon tanitmak icin geri sayip yaptirdilar milyonlarca kullaniciya...

701 sıradan değil gibi görünüyor...

----------Eklendi @ 16:53:57 ---------- Yazıldı @ 16:51:41 ----------

yaw benim kafam karıştı:D

sizce c6-01 mi alayım yoksa bekleyip 701 veya 700 mü(600 ü eledim)
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bu 701 bildiğimiz c7 valla bi an Benim telefon sandım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

nonamex

Üye
developer.nokia.com/Devices/Device_specifications/Comparison.xhtml?dev=600,700,701

3 cihazda arm11 kullanıyor..
 
PriZm

PriZm

Üye
hoppalaa qualcomm snapdragon değilmi yani:(
 
PriZm

PriZm

Üye
o zaman tmm hiç kasmayalım bu modellerle:D

ben c6-01 alırım belki ilerde onunda işlemcisini arttırırlar:D

----------Eklendi @ 17:06:16 ---------- Yazıldı @ 17:03:49 ----------

bu arada 600,700,701 512 mb ram ve 1 gb rom bulunuyor...
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bu üç cihaz için düşünmeye gerek yok, bizim cihazlardan pek farkları yok zaten bizlere de gelecek nasılsa Belle, onlarda 6 ekran olacak bizler de 3, yıl sonuna kadar bari daha stabil bir Belle sızdırsalar da yüklesek biz de.
 


Üst Alt