Galaxy Tab 10.1 Avrupa'da Yasaklandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kedi Yavrusu

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Tab 10.1 Avrupa'da Yasaklandı
Geçtiğimiz aylarda Apple ile büyük bir savaşa giren Samsung ilk yenilgisini aldı. Apple, Samsung'tan intikamını öyle kötü bir şekilde aldı ki bu durumdan en çok tüketici etkilendi. İşte karar.



Samsung ve Apple'ın önce karşılıklı restleşmeyle başlayan sonrada mahkemeye taşınan çağımızın en büyük teknoloji patent savaşı giderek kızışıyor.

Geçtiğimiz hafta Avustralya mahkemleri tarafından geçici olarak satışı yasaklanan Galaxy Tab 10.1 dün Avrupa'dan tam anlamıyla sürüldü.

Savaş Sürüyor



Almanya'daki mahkemelerin aldığı karara göre, Samsung, Galaxy Tab'in yapımında Apple'ın patentlerini ihlal etti. Bu yüzden patent yasaları gereğince Norveç dışında tüm Avrupa ülkelerinde ürünün satışı yasaklandı.

İngiltere'de geçen hafta içerisinde satışa sunulan Galaxy Tab, iPad 2'yi zorlayan bir satış başarısı yakalamıştı. Samsung, iPhone ve iPad'lerin mikro çiplerini üretiyordu.

Firma Apple'dan daha fazla talep edince yaşanan çatışmalar sonucunda son zamanların en büyük patent savaşını başlatan bir sürece dönüştü.
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:((
 

OğuzcanAbi

Üye
fazla uzun süreceğini sanmıyorum :hmmm
 
ceronimo04

ceronimo04

Üye
Çok müthiş bir cihaz ama. Elime geçti ama resetliyordu kendini sürekli. yazılımsal sorunu vardı. :) Cihaz daha yeni çıktığı için yazılımları hiçbir yerde bulunmuyor. Sadece Norveçte var sanırım ^^
 
61semih

61semih

Üye
tek degılya samsung o fıyatlarda bırsuru androidli tablet var konu samsungu vurur satınalanları cokta etkılemez.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Çok müthiş bir cihaz ama. Elime geçti ama resetliyordu kendini sürekli. yazılımsal sorunu vardı. :) Cihaz daha yeni çıktığı için yazılımları hiçbir yerde bulunmuyor. Sadece Norveçte var sanırım ^^

Yok hollanda dışında bütün avrupa ülkelerinde yasak hollanda da yasak olmadığını ıspatla dersen geçen gün galaxy tab 10.1 aldım
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
lan apple ın işide sürekli dava açmak yakında samsung a bizim retina display ekranı çalıdınız diyecek bide ben biyerde okudum samsung galaxy s in chelsea taraftarlarına özel modelini yapmıştı yanlız hattısdı apple bunlara ipod 4 e benziyo diye dava açtı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt