efsane2bin6
Üye
Dürbün mü teleskop mu? Yardım?
Hobi olarak uçakları izlemek ve gökyüzüne bakmak için teleskop ya da dürbün hangisi daha faydalı olur.Mesela uçaklar 8000/10.000 m yükseklikte uçuyorlar onları nasıl daha yakından izleyebilirim.Şöyle amatör bir şey alsam işimi görür mü?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız





