Dürbün mü teleskop mu? Yardım?

Sponsorlu Bağlantılar

efsane2bin6

efsane2bin6

Üye
    Konu Sahibi
Dürbün mü teleskop mu? Yardım?
Hobi olarak uçakları izlemek ve gökyüzüne bakmak için teleskop ya da dürbün hangisi daha faydalı olur.Mesela uçaklar 8000/10.000 m yükseklikte uçuyorlar onları nasıl daha yakından izleyebilirim.Şöyle amatör bir şey alsam işimi görür mü?

 


Burak

Üye
dürbün ısını gorur aslında.
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
almışken Teleskop al
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
evet bi teleskop al işini görür baya.Bende vardı önceden baya izlerdim gökyüzünü falan bayada iyi bi aletti aMa kırıldı:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Arkadaşım linkini verdiğin dürbün oyuncak..Camları ,plastiği dandik.Ve yansıma yapar.Git iyi bir dürbün al 80-100 Tl arası.
Her 1000 Metreyi 30 Metreye indirir.
Yani uçaklara 10000 metreden değilde 300 metreden bakarsın.Tabi daha iyi bir dürbün alabilirsen bu rakam 150m ye kadar düşer
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
röntgen içinse dürbün ucak icinse teleskop :D
 
  • Beğen
Tepkiler: atmaca508

Burak

Üye
gercek bi dürbün al :D
 
atmaca508

atmaca508

Üye
bence havalanı yakınına git çıplak gözle izle
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
videosunu izle
 
efsane2bin6

efsane2bin6

Üye
    Konu Sahibi
sağol kardeş ama bizim buralarda pek havaalanı yok :D
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
teleskop al gökyüzünde jüpiteri bile görebilirsin(belirli zamanlar)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
teleskop
 

kankka

Üye
wawe 2 al bence 12x zoom :DD
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
Teleskop daha iyi iş görür ;)
 


Üst Alt