Nokia x6-00 ( Telefon Mesaj Atmıyor )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rolls

Üye
    Konu Sahibi
Nokia x6-00 ( Telefon Mesaj Atmıyor )
Merhaba arkadaşlar,

Durup, dururken telefonum arızalandı ve mesaj atamıyorum, fakat bana başkaları mesaj yollayabiliyor bilmeden ayarmı kapattım lütfen yardımcı olun..

Teşekkürler.
 


By_Casparov

By_Casparov

Üye
hmm? açıp kapattın heralde?
 
harun22

harun22

Üye
Sanırım setting wizard'la çözersin bu problemi. Eğer ayarlarıyla oynadıysan. Kısaca anlatıyım Araçlardan Sett. Wizard yazan bi uygulama göreceksin. Ona gir zaten sana soracaktır; Kurulumu tamamla bu kadar.
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
Sanırım setting wizard'la çözersin bu problemi. Eğer ayarlarıyla oynadıysan. Kısaca anlatıyım Araçlardan Sett. Wizard yazan bi uygulama göreceksin. Ona gir zaten sana soracaktır; Kurulumu tamamla bu kadar.



o program bağlantı ayarlarını kontrol etmiyo mu dostum?
mesajlara karışır mı o pro? :hmmm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Mesaj hiç mi giymiyor yoksa ertelememi yapıyor giden kutusuna :hmmm
 
harun22

harun22

Üye
MMS ayarları falanda yapıyo ama tam bilmiyorum sanırım dedim zaten :) . Ama bence denemeli.
 

Rolls

Üye
    Konu Sahibi
Deniyeceğim şimdi bakalımi..

----------Eklendi @ 00:48:25 ---------- Yazıldı @ 00:32:07 ----------

oLmuyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt