Telefon Tavsiyesi nokia c3-00 mı yoksa x3 mü ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
nokia c3-00 mı yoksa x3 mü ?
arkadaşlar kendime telefon alacam bu iki telefon arasında hangisi iyi lg optimus m ye baktım ama lg oldugu için şüpede kaldım 350 lira limit var hangisini alayım bu telefonları kullananlar memlunmu sorun çıkarıyomu ses kalitesi w.s nasıl ?
 


fireman87

fireman87

Üye
Siz nokia'yı övüp duran adamlar bilmiyormusunuzki Nokia telefonların ekranlarını LGe yapmakta ? Önce ön yargıdan kurtulun bence.. Seçim sizin symbian alıp sürünmek sizin elinizde, iyi forumlar.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Siz nokia'yı övüp duran adamlar bilmiyormusunuzki Nokia telefonların ekranlarını LGe yapmakta ? Önce ön yargıdan kurtulun bence.. Seçim sizin symbian alıp sürünmek sizin elinizde, iyi forumlar.

daha önce hiç lg marka telefon kullanmadım lg tek bi şey aldım oda bilgisayar monitörü daha önce nokia ve samsung kullandım lg optimus kullanım zorlugu varmı ekran kalitesi nasıl bilmiyorum
 
fireman87

fireman87

Üye
Vallahi hocam, 350 lira gibi bi fiyata hiç bi telefonda android 2.2 froyo işletim sistemi yoktur.. Optimus me p350 sana bu fırsatı sunmakla beraber oyun ve uygulama bolluğuda veriyor.. Tasarım olarak kalınlığı felan kücük yani.. Ama oldukça şık tabii.Gidip bi denemelisin ben ne kadar anlatsam boş şu anda. Ama o fiyata bulabiliceğin en iyi smartphone'lardan birisi diyebilirim.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Vallahi hocam, 350 lira gibi bi fiyata hiç bi telefonda android 2.2 froyo işletim sistemi yoktur.. Optimus me p350 sana bu fırsatı sunmakla beraber oyun ve uygulama bolluğuda veriyor.. Tasarım olarak kalınlığı felan kücük yani.. Ama oldukça şık tabii.Gidip bi denemelisin ben ne kadar anlatsam boş şu anda. Ama o fiyata bulabiliceğin en iyi smartphone'lardan birisi diyebilirim.

acaba biraz daha para koyup üstüne galaxy fit mi alsam :hmmm
 
fireman87

fireman87

Üye
Biraz daha ekleyip, biraz daha ekleyip.. Tam bütçe verirsen ona göre tavsiyede bulunabilirim. X5'te alabilirsin mesela Gio'da olabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt