en iyi kamera n9 de

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye

geçenlerde seyrettim bulursam hemen paylaşcam pardon bir konuda emin değilim ya desire HD yada sensation'du ama bu ikisinden biri dünyanın en hızlı foto çeken cihazı :)


----------Eklendi @ 11:05:39 ---------- Yazıldı @ 11:01:16 ----------

işte burada ...



video'yu seyret..

Dostum bu htc sensation, yukarıda verildi zaten bunla ilgili bir link, benim önerim videoyu bir daha izle ve yukarıda yazdıklarımı oku. :)
 


Necmati

Necmati

Üye


Resmi 2.2 saniyede çekiyo ama resim işlenmeye devam ediyo, nokia tüm işlemi 2.6 saniyede yapıyo ve çok net çekiyor.
ama bide farkındaysan adam kameraya girip öyle çekiyor direk çekiş işlemi daha kısa
 
pRime.

pRime.

Üye

ama bide farkındaysan adam kameraya girip öyle çekiyor direk çekiş işlemi daha kısa

İşte diyorum ya direk çekişi n9'da yapmak lazım birde. Tüm işi 2.6 saniyede ve çok net çekerek yapıyor n9.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla serdarın dediği gibi olay mesela iphone 4 de baktım netleme filan çekimdi işlemeydi uzun sürüyor yine sensationdada böyle netliyecek çekicek işleyecek N9 da ise tüm bu olaylar 2.6 sn de gerçekleşiyor sensation sadece çekiyor
 

moondial

Üye
n9 u da test ettin mi?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hayır ama SGS2 dahil son model cihazların performanslarını yayınladı nokia bu konuda e firmalardanda bir itiraz gelmedi
 

moondial

Üye
ee tamam işte. Iphone bahsettiğin kadar kötü değildi o testte.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
dostum elimde iphone 4 beyaz var yalan söyleyecek halim yok mesela netleme olayında ilk açıldığında 1 sn filan kendi netliyor ama bu bazen 3 sn oluyor ya da sen başka bir yere netleme yapmak istiyorsjn diyelim aynı olay ordada oluyor ki mesela beğendiğim özelliği video çekerkende istediğin yere netleme yapıyor fakat videoyu karşılaştırdığımda N8 ile yani lensden dolayı hakketen bariz bir fark ediyor yani öyle dendiği gibi iphone N8 iyi çekiyor yok N8 yazılımla 12mp elde ediliyor onlar sallama
 

moondial

Üye
o zaman n9 testi yapan adamla iphone testi yapan bir değil mi? Hikayeden konuşuyosun. N9 olunca her şey doğru, diğerlerine gelince hepsı yanlış. Al eline n9 ve iphonu aynı anda sonra yorum yap. Bu kadar fanatik olma ya.
 
pRime.

pRime.

Üye
o zaman n9 testi yapan adamla iphone testi yapan bir değil mi? Hikayeden konuşuyosun. N9 olunca her şey doğru, diğerlerine gelince hepsı yanlış. Al eline n9 ve iphonu aynı anda sonra yorum yap. Bu kadar fanatik olma ya.

Nasıl olsa biri video koyacaktır, o zaman görürsünüz iphone'dan hızlı mı yavaş mı n9. :oke:
 

moondial

Üye
prime ben hızlı mı dedim. Neyin derdindesin ki. Halbuki hangi okula gidersen git türkçe dersi var.
 
pRime.

pRime.

Üye
prime ben hızlı mı dedim. Neyin derdindesin ki. Halbuki hangi okula gidersen git türkçe dersi var.
Lafı oraya getiriyosun koçum yok nokia yapınca doğru diğerleri yanlış oluyo falan... ve merak etme türkçem çok iyi benim. :oke:
 

moondial

Üye
Koçum demekle doğru konuşmuş olmuyosun canım benim.
 
Necmati

Necmati

Üye
Beyler forum adabına ayak uyduralım
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla biz kendi yolumuzda gidiyoruz ama başkaları geliyor o adamlara laf anlatamıyorum adama diyorum anlatıyorum ayrıca N9 un fotoğraf çekerken ki videosoda var o zaman göreceksiniz hızı e zaten kalitesi diğer firmaların belli N serisininde belli adamlar anlamak istemiyor ben ne yapıyım
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
pRime.

pRime.

Üye
3-5 tane fandroid geliyo spam mesaj atıp gidiyo bunların gerçek üye olduğundan da şüpheliyim ben. :hmmm

----------Eklendi @ 14:13:10 ---------- Yazıldı @ 14:10:33 ----------

Beyler forum adabına ayak uyduralım
Gayet uygun bi adap var zaten?
 


Üst Alt