Tabiki n8
----------Eklendi @ 08:24:16 ---------- Yazıldı @ 08:23:20 ----------
Sağlamlıkta zaten o plastik yığınıyla karşılaştırmak nokia'ya hakarettir.

O plastik yığını nasıl bir alet ah bi bilsen...
Naparsın davul zurna az...
O plastik yığını nasıl bir alet ah bi bilsen...
Naparsın davul zurna az...

Ona bakarsan 3310 kafa yarıo . Bu mantıkla devam etme
Nasıl bi alet olduğunu biliyorum merak etme
Yükseklerde görmeyin androidlerinizi N8 sağlamlıkta hepsinden üstün.
Ona bakarsan 3310 kafa yarıo . Bu mantıkla devam etme![]()
Ayrıca 3310 da Nokianın 
arkadasim galaxy s ten bahsedioruz ya bu kadar fanboy olmayin samoled dioruz android dioruz 1ghz a8 cortexden bahsedioruz. en iyisiymis kullanmasak yedrecen...<font face="Arial Black"><font color="Black"><b>Her türlü N8, tartışmak mantıksız.</b></font></font>
En iyisi mi :S tartışmak mantıksız mı :S arkadaşım kususra bakma ama nokia sana ne veriyor bu kadar yalan söylemek için? Bari en iyisi deme ya yuh :S OTG vs vs seni güncel tutacak özellikler değil ki 1 sene kullanırsın Symbianı OTG HDMI yaşatmcak. Android ten bahsedioruz burda cep dünyasının kralı. N8 O donanımla hiç bişeyin iyisi olamaz. Ben N8 kullandım özellikleri gerçekten güzel ama bu özellikler onu en iyi yapmaz. 1 yıl sonra elden çıkacak bir telefon. Sistemi yetersiz işletim sistemi batmış... Android diorum tarafsız bak biraz. En iyiymişN8 en iyisi, tartışmak hala mantıksız, usb otg, hdmi, fm verici...
Şimdi biri çıkıp bunları kim kullanacak diyecek onları da n8'i gerçekten kullananlara sorun, bana sormayın ben fanboyumda (bi fandroid kadar olamasam da) symbian^3 destekte bir anket yapın bakalım n8 kullanan kaç kişi n8'deki özellikleri gereksiz buluyor.

En iyisi mi :S tartışmak mantıksız mı :S arkadaşım kususra bakma ama nokia sana ne veriyor bu kadar yalan söylemek için? Bari en iyisi deme ya yuh :S OTG vs vs seni güncel tutacak özellikler değil ki 1 sene kullanırsın Symbianı OTG HDMI yaşatmcak. Android ten bahsedioruz burda cep dünyasının kralı. N8 O donanımla hiç bişeyin iyisi olamaz. Ben N8 kullandım özellikleri gerçekten güzel ama bu özellikler onu en iyi yapmaz. 1 yıl sonra elden çıkacak bir telefon. Sistemi yetersiz işletim sistemi batmış... Android diorum tarafsız bak biraz. En iyiymiş![]()
USB teknolojisi senelerdir hayatımızda hala kullanılmaya devam ediyor ve edecek, Symbian^3'e eklendi beğenilmese GS2'ye eklemezlerdi dimi?
(Maemo yeterince iyiydi Android'den)


arkadasim bak guncellikten kastm teknolojinin ne kadar kullanilacagi degil yenilikler ve isletm sistemi . isletm sistemi her ne kadar yenilige acikta olsa sistem yeterli dgl ve bende n8 kullandm biliyorum harika ozellikleri var ancak sunu soyliym n8e android yuklenemez ve androidin su an ki cogu oyununu kaldrmaz cunku sistem yetersz tamam symbian anna fln ama androidle yarstramazsn eger symbian iyi olsaydi galaxy s2 lg optimux x2 vb super telefonlar symbian kullanrdi . evet hdmi harika otg mukemmel ama ne yazikki bu ozellkler bi ue3 oyununu bi fast five i calstrmaz bu devrde bu ozellkler her ne kadar iyi olsada daha onemli ozellikler var sistem ve isletm sistemi gibi . n8 ide bu geriye cekiyor. o yuzden su an galaxy s bu yonlerden daha iyi . n8 eger daha iyi sisteme sahip olsaydi ve android yuklu olsaydi devrn en iyi telefonu olablrdi ama su an ne yazkki dgl.
