Nokia 4 bin kişiyi işten çıkaracak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia 4 bin kişiyi işten çıkaracak
Şirketten yapılan açıklamaya göre, smartphone pazarında daha iyi rekabet edebilmek için maliyetleri azaltmak üzere alınan karar sonucunda yapılacak işten çıkarmaların büyük çoğunluğu Danimarka, Finlandiya ve İngiltere'de olacak.




















3 BİN ÇALIŞANI DA TRANSFER EDECEK

Dünyanın en büyük cep telefonu üreticisi Nokia ayrıca, Accenture şirketi ile stratejik işbirliği kararı neticesinde Çin, Finlandiya,Hindistan, İngiltere ve ABD'deki ofislerinde çalışan 3 bin çalışanını bu şirkete transfer edecek.
Accenture, Nokia'nın telefon cihazları için Symbian yazılım hizmeti sağlamaya devam edecek.
 


Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
Yazık günah be :(
 
hoss

hoss

Üye
beter olsunlar ,insanları yıllarca kazıkladılar :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ibrahimbüyükdemir
Cevap
37
Görüntüleme
2K
Seglopsi
fatih54102
Cevap
390
Görüntüleme
28K
0343434
Cevap
6
Görüntüleme
998
bulutsuzgece
.yaRasa.
Cevap
3
Görüntüleme
415
anılbaran


Üst Alt