Nokia dört bin kişiyi işten çıkarıyor!

  • 27 Nisan 2011
  • 1581 Okunma
  • 26 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Dünyanın en büyük cep telefonu üreticisi Nokia, yeniden yapılanma planları kapsamında dört bin personeli işten çıkaracağını açıkladı. Nokia dört bin kişiyi işten çıkarıyor Plan doğrultusunda şirketin akıllı telefon üretimine daha fazla
    odaklanması öngörülüyor. Nokia, Apple' ın iPhone ürünü liderliğinde hızla büyüyen bu pazarda rakiplerine göre geride kalmıştı. Nokia'nın bu sektörde pazar payı, geçen yıl yüzde 38'den yüzde 28'e gerilemişti. Bu durum şirketin yatırımcılarını da kaygılandırıyordu. İşten çıkarmaların büyük bölümünün Danimarka, Finlandiya ve İngiltere 'deki üretim tesislerini etkilemesi bekleniyor. İşten çıkarma kararı 2012'den itibaren uygulamaya girecek. Şirket, bu şekilde Windows'un teknolojisi üzerine kurulan akıllı telefonları geliştirmeye yöneleceğini
    söyledi. Bu amaçla Şubat ayında Microsoft ile anlaşma yapılmıştı. Nokia'nın başkanı Stephen Elop, "Bu yeni odağımızla, işgücümüzde azalmaya gideceğiz" dedi. Elop "Bu yüzleşmemiz gereken zor bir gerçek. Nokia'nın yetenekli çalışanlarının uzun vadede başka yerlerde istihdam edilmesi için
    olanaklar belirlemek üzere
    çalışanlarımız ve ortaklarımızla yakın bir işbirliği içindeyiz." diye konuştu. Üç bin kişi Accenture bünyesine geçecek Nokia ayrıca danışmanlık şirketi Accenture ile bir stratejik işbirliğine gitmeyi kararlaştırdı. Buna göre, işten çıkarılacaklara ek olarak üç bin kadar çalışanın Nokia'dan Accentura'a geçirilmesi
    ardından Accenture, Nokia telefonlar için geliştirilen Symbian platformu için hizmet sunmaya devam edecek. Bu şekilde Nokia içinde araştırma geliştirme faaliyetlerine ayrılan kaynak azalacak. Nokia, böylece 2013'e dek işletme giderlerini 1,5 milyar dolar azaltmayı hedefliyor. Açıklamalar ardından Nokia'nın hisse fiyatı yüzde 3 artış kaydetti. Finlandiya merkezli Nokia'nın sadece bu ülkede 13 bin çalışanı bulunuyor.

    Kaynak: Hürriyet
     


    Yazan: Sensation
  2. tıpkı ekonomik krizdeki batan şirketlerin politikası... E bu da battı nasıl olsa...
     
  3. Klasik Nokia Hikayesi...
    işte amiral gemisi,ha geldi ha geliyor...
    işte basın açıklması,kapanıyor açılmıyor..
    işte c7 sloganlarıda : Tarızını konuştur (Benimde C7,im var ama Beni Günaha Sokmaktan başka bişey yapmıyor bana)
    2012,ye kadar insanlar kafalarında binbir türlü soru işaretiyle çalışacak acaba benimi çıkaracaklar diye...
    verim alacağı insanlardan da verim alamaz hale gelecek...
    bize icraatlarla gel Nokia...
     
  4. Sat kurtul ozaman! Zorla kullandırmıyorlar sana C7'yi!!
     
  5. yemin ediyorum ben ve geri kalan bütün maxicep üyeleri harcanıyoruz burada... Bizi alsın 1 haftada adam etmezsek...
     
  6. anlatamıyon ki ya zaten alırken al bak kullan nasıl diye ama başka cihazlarıda dene arthur un dediği gibi zorla aldırdılar sana
     
  7. Deli oluyorum ya! Adam alıyo telefonu, sorunu oluyo sonra burda nokia'ya sayıyo sanki herkes sorun yaşıyomuş gibi! Alırken iyi bakın öyle alın! Kimse zorla aldırmıyor.
     
    Starsley bunu beğendi.
  8. artur kardeşim benim fikrim benim beyanım neden bu kadar geriyo seni anlamıyorum...
    Nokia Türkiyenin Hizmetlerinden Memnun değilim...
    kutusundan alınan ürün bozuk çıkar mı,tmm çıkar diyelim...
    bu ürünü adamlar değiştirmiyor,siz de bana gelmiş Nokia,yı savunursunuz...
    servisede bekleriz sizi ve göreceksiniz Symbian 3 kullacılarının yüzü gülmeyecek artık bundan emin olun...
    Nokia şuan hızlı çözüm arayışında ve symbianı geliştirip daha da üst seviyeleri çıkarma imkanı olsaydı emin olun buu çoktan yapardı...
    ANNA diyorsunuz,aradaki farkı söleyin bana koca bir hiçç...
    Bekleyin,bu yaz da böle annaydı şuydu buydu bombaydı öyle geçer...
    Fazla Değil 1 ay içinde karar açıklanır ben sizi Nokianız ile başbaşa bırakırım...
     
  9. Uroloki ve prime'ye katılıyorum. Zorla aldırmıyorlar. Alırken incele, araştır. Öyle al. Ben'de niye problem yok. Canavar gibi maşallah. Ve çok memnunum.
     
  10. bunlar iyi günleri
     
  11. beter olsun demek geliyor içimden
     
    embome bunu beğendi.
  12. Fikrine saygı duyuyorum zaten ama herkes aynı sorunları yaşamıyor. Siz geliyorsunuz, herkes aynı sorunlar yaşıyormuş gibi konuşuyorsunuz. Beğenmezsen satarsın zorla kullan diyen yok. Bu lafım memnun kalmayıp da Nokia'ya söven herkese!


    ----------Eklendi @ 21:50:09 ---------- Yazıldı @ 21:48:02 ----------

    Bak adam gayet memnun. Ben de de sorun yok? Demek ki herkes sorun yaşamıyormuş.
     
  13.  
  14. beyler sakin olun ama şu gerçeğide unutmayın nokıa aslında iyi ve köklü bir firma ama bu akıllı telefon pazarında herşeyi aline yüzüne bulaştırdı ben N8 imden mennunum ama asla ıphone zırvasının başarısını yakalayamayacağınıda kabullendim malesef ah nokıa ah bizi maymun ettin :allalla::allalla:
     
  15.  
  16. hayır abi sorun burda nokia da değil zamanında iphone 4 için sol elle tutmayın derken kapanan N8 için nokia 30 gün içinde alındıysa değişim sözü vermiş bir firmadır burda suç k.v.k nın ve ben arkadaşıma diyorum ki keşke deneyerek alsaydın bak ben ön-siparişle aldım adam gittiğimde hemen cihazı açtı her yeri kurcaladı filan yani keşke deneseydin ve ekliyorum burda suç nokia nın değil tamamen k.v.k da ayrıca konuya dönücek olursak nokia anlaşma gereği 20000 çalışanı çıkarcaktı zaten başladılar işte icrata
     
  17. o zaman git sat deme al sana satayım 850 ya razımısın değilsen konuşma...
    senin nerde yaşadıgın ve neler yaŞadıgın beni ilgilendirmiyor,keyfimi bozma işine bak...
     
  18. Bende n8 dahil 4 telefon var zaten niye alayım ki başka telefon?
    Ben olayı anlatmak için söyledim. Keyfimi bozmuyorum merak etme.
     
  19. Kardeşim bak gzel Kardeşim
    Mantıklı Ol,Nokianın kar Payınamı ortaksın yada Nokia ile Aranda Başka bir bağ mı var bilmiyorum...
    Bir Konu Açılmış,Ben Açılan Bu Konuda Fikrimi Belirttim...
    Burda Beni Konularına alet etmeden de mesaj yazmayı başarabilirsin,ben o ışığı görüyorum sende...
    fikrini beyan et,bana takılmak zorunda değilsin...
    sen bir niokia seversin,ben ise sevmeyenim,herşey gayet açık...
    Git Sat,Zorla Kullanma vs vs,bunlara gerek yok,önerilerini kendine sakla gün gelir lazım olur...
    konu kapanmıştır...
     
  20. Bence kapanmadı ısrarla aynı şeyi tekrarlıyorsun, nokia fanıymışım kar payına ortakmışım. Ne biçim laflar bunlar ya. Önce düzgün konuş sonra konu kapansın.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 21:58