S8530 wawe2 kapanma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

avartam12

Üye
    Konu Sahibi
S8530 wawe2 kapanma sorunu
Arkadaşlar elimde wawe2 var telefonla ugraştıktan sonra kılıfına koyuyorum telefon kapanıp açılmış oluyor tuşkilidini açık bıraktıgım içinmi yoksa başka sebebimi var çözemedim bi yardımcı olursanız sevinirim
 


berkcombil

Üye
Kılıfından kaynaklanan bir sorun olabilir.Bazen tuş kilitin kapalı olsa dahi kılıfın bazı tuşlara baskı uygularsa telefon kendiliğinden kapanabilir.Birazda kılıfsız kullanmayı deneyin.Bakalım aynı sorunu yaşamaya devam edecek misiniz?
 
eaagent

eaagent

Üye
arkadaşım sormadan önce biraz araştırsanız en az 10 kere yazdım aynı cevabı...
telefonda kilitlenmelere karşı bataryayı çıkarmak zorunda kalıp telefona zarar vermemek için geliştirilmiş bir sistem var . kapanma tuşuna 10 sn basılı tutulduğunda telefon restart atıyor . Kapanma tuşuda biraz hassas olduğundan kılıfta veya cebinizde sıkışma olursa 10 sn basılı kalıyor ve telefon restart atıyor . Olay bundan ibaret.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozturk_bjk, aplahmet ve ares_53
baby_face_

baby_face_

Üye
arkadaşım sormadan önce biraz araştırsanız en az 10 kere yazdım aynı cevabı...
telefonda kilitlenmelere karşı bataryayı çıkarmak zorunda kalıp telefona zarar vermemek için geliştirilmiş bir sistem var . kapanma tuşuna 10 sn basılı tutulduğunda telefon restart atıyor . Kapanma tuşuda biraz hassas olduğundan kılıfta veya cebinizde sıkışma olursa 10 sn basılı kalıyor ve telefon restart atıyor . Olay bundan ibaret.
arkadaş doğru söylüyor, forumda defalarca açıklanmıştı
 
akdenizx

akdenizx

Üye
arkadaşım sormadan önce biraz araştırsanız en az 10 kere yazdım aynı cevabı...
telefonda kilitlenmelere karşı bataryayı çıkarmak zorunda kalıp telefona zarar vermemek için geliştirilmiş bir sistem var . kapanma tuşuna 10 sn basılı tutulduğunda telefon restart atıyor . Kapanma tuşuda biraz hassas olduğundan kılıfta veya cebinizde sıkışma olursa 10 sn basılı kalıyor ve telefon restart atıyor . Olay bundan ibaret.

Bu olaya tam olarak katılmıyorum.
Wave 2 kullanıyorum ve aynı sorun ara ara bende'de oluyor. Normal şartşarda
1- telefon kilitsiz durumda, kapat tusuna basınca 10 saniye yada 1 dakika ; telefon kapanmıyor. ( uyarı ekranı geliyor ve kapatılsın mı diyor)
2- tuş kilitli durumda ; kapanmayı geçtim kapat tusuna 1 saat bassan ışık bile yanmıyor. Yani yine kapanmıyor.
3- Tüm bu denemelerime ve gözlemlerime rağmen , telefon kendi kendin ara ara kapatıyor. bunun ne tuşla ne de başka bir olayla alakası yok. Hala çözmüş durumda değilim.
Not : Bu yazdıklarım yapmış olduğum deneme ve gözlemler sonucudur. ( kafadan sallama yada kulaktan duyma değil )
:oke:
 

kmlglc

Üye
o zaman senin telefonunda bi problem var kardeş. çünkü tuş açıkken açma kapama tuşuna basılı tutunca kapatılsın mı diye soruyor ewet ama sen onu dikkate almayarak elini tuşran çekme. telefon restart atacaktır. tuş kilitliykende 10 sn basılı tutunca reset atıyor telefona
 
  • Beğen
Tepkiler: ares_53

avartam12

Üye
    Konu Sahibi
Yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar bu arada konuyu okumamıştım k.bakma arkadaşım
 
eaagent

eaagent

Üye
o zaman senin telefonunda bi problem var kardeş. çünkü tuş açıkken açma kapama tuşuna basılı tutunca kapatılsın mı diye soruyor ewet ama sen onu dikkate almayarak elini tuşran çekme. telefon restart atacaktır. tuş kilitliykende 10 sn basılı tutunca reset atıyor telefona

adam haklı
 
akdenizx

akdenizx

Üye

Neye göre haklı arkadaşım ? Kanıt gösterirmisiniz ?Nerede yazıyor, yada hangi resmi açıklamada yazıyor telefonun kendi kendine (10 saniye) basık tutnca kapanacağı ? :hmmm
 
ares_53

ares_53

Üye
Neye göre haklı arkadaşım ? Kanıt gösterirmisiniz ?Nerede yazıyor, yada hangi resmi açıklamada yazıyor telefonun kendi kendine (10 saniye) basık tutnca kapanacağı ? :hmmm

resmi açıklamaya ne gerek var :D ahada şimdi bastım ve kapandı? :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: ozturk_bjk
akdenizx

akdenizx

Üye
Merak ettim, samsung yetkililerine e posta yolladım. bakalım nasıl bir cevap alacağım. Burada paylaşacagım:evet:
 
silver021

silver021

Üye
Sim kartlarindan bu sorunun oldugu söylenmekte. ek sim karti cikartarak yeniden bir dene.
 

aplahmet

Üye
8530 da Tuş kilitli ikende değilkende kapatma tuşuna 10 sn den fazla basınca telefon restart oluyor. Buda can sıkıcı bişey, ben pin kilidini kaldırarark restrart olduğunda yeniden açılmasını sağlıyorum.
 

lagionaire

Üye
böyle bir hatta ancak samsung tan beklenir telefonu cebime koyamiyorum bir bakiyorum telefon pin kodu istiyor ınşallah Bada 2.0 da böyle b bi saçmalık olmaz
 
akdenizx

akdenizx

Üye
Arkadaşlar görüldüğü üzere bu sorun herkesde farklı farklı şekillerde görülüyor.

Ben'de 10 sanşye basılı tutunca kapanma sorunu yok. Ancak bunun yanında günde en az 1 defa bazen telefon kendini resetliyor. Pin vs sormuyor ama resetliyor. Kendim saatlerce inceledim. Neyden kaynaklandığını bulmak için, malesef bir sonuca ulaşamadım. Bilgisayar başındayken üst rafa koyuyorum, hava soğuk değil (oda sıcaklıgı) bakıyorum bazen kendiliğinden açılıp kapanıyor. (genelde gece oluyor.) :allalla:
 
akdenizx

akdenizx

Üye
Arkadaşlar, Samsung yetkili servisine, telefonun kapatma tuşuna 10 saniye yada daha fazla basılınca kapanıp kapanmaması gerektiği ile alakalı yönelttiğim soruya karşılık aldığım cevabı paylaşıyorum.

Bugün saat 14:00 civarına servisten aradılar ve aynen şu cevabı verdiler : " Açma - Kapatma tuşuna belirlş bir süre basılınca telefonun reset atması gibi bir durum söz konusu değildir. Bazı yazılımlarda reset atma olabiliyor, bu tamamen kullandığınız yazılıma bağlıdır ve reset atıp atmamasının hiçbir önemi yoktur." denild.

Buradan, ısrarla reset atması gerekir diyenlere duyrulur. Kulaktan dolma bilgilerle lütfen insanların aklını karıştırmayınız. :naughty:
 
ares_53

ares_53

Üye
Arkadaşlar, Samsung yetkili servisine, telefonun kapatma tuşuna 10 saniye yada daha fazla basılınca kapanıp kapanmaması gerektiği ile alakalı yönelttiğim soruya karşılık aldığım cevabı paylaşıyorum.

Bugün saat 14:00 civarına servisten aradılar ve aynen şu cevabı verdiler : " Açma - Kapatma tuşuna belirlş bir süre basılınca telefonun reset atması gibi bir durum söz konusu değildir. Bazı yazılımlarda reset atma olabiliyor, bu tamamen kullandığınız yazılıma bağlıdır ve reset atıp atmamasının hiçbir önemi yoktur." denild.

Buradan, ısrarla reset atması gerekir diyenlere duyrulur. Kulaktan dolma bilgilerle lütfen insanların aklını karıştırmayınız. :naughty:

dostum bukadar kişi yalanmı diyor? :) şahsen benim cebime falan koymada böyle bir durum olmadı ama yazılan yazılarda böyle birşeyin olduğu anlatılınca bende bir deniyim dedim.. tuşlar kilitliydi "açma/kapama" tuşuna yaklaşık 10 sn.kadar basılı tuttum ve hakkattende reset attı buna şahidim yani bir wave kullanıcısı olarak...:oke:
 
akdenizx

akdenizx

Üye
ares_53 , yukarıda yazılanlarda denildiği üzre, bu tamamen yazılımsal bir olay. Her telefonda reset atmıyor yani. Ben resmi açıklamayı yazıyorum ve diyorum ki benim telefonda reset atmıyor. Bu ne bir eksiklik nede bir artı sağlıyor. :bigstar:

Bazı yazılımlarda reset atma olabiliyor, bu tamamen kullandığınız yazılıma bağlıdır ve reset atıp atmamasının telefon açısından hiçbir önemi yoktur.
 
ares_53

ares_53

Üye
sende haklısın :) sonuçta atmıyor diyosan atmıyordur bende atıyor diyorum gözlemime dayanarak.. bahsettiğin gibi yazılımsal bir sorundur herhalde.. ve ayrıca da resmi açıklamaya katılıyorum çokta önemli birşey değil bencede.. çünkü benim başıma hiç gelmedi cebimdeyken falan filan bi sorun yok benim için yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: akdenizx

eLZeM34

Üye
eaagent arkadaşıma katılıyorum birebir test ettim bende samsung s8530 wave2 var tuş kilidi kapalı iken kapatma tuşuna 10-15 saniye basılı tuttum reset attı
 


Üst Alt