Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben ilk başlarda çok zorlanmıştım. İyi güzel ama çok zor ve yavaştı ama sonra üstüne gittim hergün mesajlaşırken qwrety kullandm ve şuanda çok seri mesajlar yazıyorum. Önceki harfi algılama sorunu oluyor evet ama fazla etkilemiyor yazma hızını. Bu arada şu güncelleme işini yaptım ben de sanki önceki harfi algılama olayı bitmiş gibi ve dokunmatik hissi hızlandı sanki umarım psikolojik değildir.
aman usta sakın boşwer güncellemeyi falan telefonun dokunmatiğini bozan bi şifre var onu demek istemişti arkadaş kodu yazan herkezin dokunmatiği bozuldu...
TasteKiN
Üye
Benim bozulmadi xp ama dokunmatik de herhangi bir iyilesme de o'madi lakin ben dokunmatik de cok hizli yaziyorum da ayni tusu algilama bendede oluyor gicik birsey
tırsacak birşey yok. hiçbir şey olmuyor. merak etme... ama dediğim gibi tamamen psikolojik bir düzelme de olabilir. gayet hızlı bir deneme yaptım hiç tekrarlama olmadı.