alpermemo
Üye
ıphone 4.2.1 den 3.1.3 e dönmek için yardım lütfen
Arkadaşlar merhabalar telefonumda 4.2.1 yüklü şu anda ama 4.2.1 bana 3g 8gb da sorunlu çalışıyormuş gibi geldi sayfalar geçerken takılma oluyor telefon bi hayli yavaş çalışıyor
wi-fi çok iyi çekmiyor winterbord 'da tema uygulayamıyorum temalar çııkmıyor bi bilgisi olan varmı 3.1.3 e nasıl geri dönebilirim konuya yardımı ve emegi geçen maxi cep arkadaşlarıma teşekkür ederim
wi-fi çok iyi çekmiyor winterbord 'da tema uygulayamıyorum temalar çııkmıyor bi bilgisi olan varmı 3.1.3 e nasıl geri dönebilirim konuya yardımı ve emegi geçen maxi cep arkadaşlarıma teşekkür ederim

