ıphone 4.2.1 den 3.1.3 e dönmek için yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

alpermemo

Üye
    Konu Sahibi
ıphone 4.2.1 den 3.1.3 e dönmek için yardım lütfen
Arkadaşlar merhabalar telefonumda 4.2.1 yüklü şu anda ama 4.2.1 bana 3g 8gb da sorunlu çalışıyormuş gibi geldi sayfalar geçerken takılma oluyor telefon bi hayli yavaş çalışıyor
wi-fi çok iyi çekmiyor winterbord 'da tema uygulayamıyorum temalar çııkmıyor bi bilgisi olan varmı 3.1.3 e nasıl geri dönebilirim konuya yardımı ve emegi geçen maxi cep arkadaşlarıma teşekkür ederim
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Haklısın. İOS 4'den sonra 3G ler yavaşlar.

-Öncelikle bilgisayarına İOS 3.1.3 indirmen gerekiyor.
-Daha sonra buradan recboot uygulamasını indir.
-iTunes dan iPhone un yedeğini almayı unutma.
-Sonra iPhone u bilgisayara bağlayıp DFU moduna alacaksın.
-iTunes dan iPhone u acacaksın ve Shift tuşuna basili tutarak restore butonuna tıklayacaksın. Pencere açılması gerekiyor oradan 3.1.3 u seç.
-işlem gerçekleştikten sonra büyük ihtimalle hata alacaksın. Bu hatayı Ok butonuna basrak geçiyoruz. Daha sonra karşımıza yine bir pencere açılıyor. Bu pencerede de iPhone’un recovery yani geri döndürme modunda olduğu söyleniyor.
-Bu hatadan sonra bilgisayarımıza daha önce indirmiş olduğumuz RecBoot dosyasının içinde yer alan RecBoot Exit Only uygulamasını açıyoruz.
-Uygulamayı açtıktan sonra karşımıza çıkan ekranda Exit Recovery Mode butonuna tıklıyoruz.
-Daha sonra iTunes bize yeni bir iPhone mu yoksa daha önce aldığımız yedeği mi kurmak isteyip istemediğimiz soruyor. Eğer elinizde bir yedek yoksa ve yeni bir iPhone kurmak istiyorsanız birinci seçeneği (Set up as a new iPhone) seçiyoruz ve işlemimizi tamamlıyoruz.
Eğer daha önce yedek aldıysanız 2.seçeneği (Restore from the backup of) seçiyoruz ve devam ediyoruz. Yedek yükleme seçeneğini seçtikten sonra bir süre bekliyoruz ve birkaç dakika sonra işlemin tamamladınığını ve artık iPhone’un kullanılabilir hale geldiğini görüyoruz.
 

perfect61

Üye
Haklısın. İOS 4'den sonra 3G ler yavaşlar.

-Öncelikle bilgisayarına İOS 3.1.3 indirmen gerekiyor.
-Daha sonra buradan recboot uygulamasını indir.
-iTunes dan iPhone un yedeğini almayı unutma.
-Sonra iPhone u bilgisayara bağlayıp DFU moduna alacaksın.
-iTunes dan iPhone u acacaksın ve Shift tuşuna basili tutarak restore butonuna tıklayacaksın. Pencere açılması gerekiyor oradan 3.1.3 u seç.
-işlem gerçekleştikten sonra büyük ihtimalle hata alacaksın. Bu hatayı Ok butonuna basrak geçiyoruz. Daha sonra karşımıza yine bir pencere açılıyor. Bu pencerede de iPhone’un recovery yani geri döndürme modunda olduğu söyleniyor.
-Bu hatadan sonra bilgisayarımıza daha önce indirmiş olduğumuz RecBoot dosyasının içinde yer alan RecBoot Exit Only uygulamasını açıyoruz.
-Uygulamayı açtıktan sonra karşımıza çıkan ekranda Exit Recovery Mode butonuna tıklıyoruz.
-Daha sonra iTunes bize yeni bir iPhone mu yoksa daha önce aldığımız yedeği mi kurmak isteyip istemediğimiz soruyor. Eğer elinizde bir yedek yoksa ve yeni bir iPhone kurmak istiyorsanız birinci seçeneği (Set up as a new iPhone) seçiyoruz ve işlemimizi tamamlıyoruz.
Eğer daha önce yedek aldıysanız 2.seçeneği (Restore from the backup of) seçiyoruz ve devam ediyoruz. Yedek yükleme seçeneğini seçtikten sonra bir süre bekliyoruz ve birkaç dakika sonra işlemin tamamladınığını ve artık iPhone’un kullanılabilir hale geldiğini görüyoruz.

ne yaptıysam 3.1.3 versiyonu göstermedim daha dogrusu soran ekran gelmiyor direk baglanıp son versıyon arıyor yardımcı olacak yokmu ?
 
kemal21

kemal21

Üye
eğer 3.1.3 için shsh kaydın yoksa geri dönemezsin ama varsa buraya bak eğer soruların olursa bu konudaki mesajlara bakarak da cevap bulursun muhtemelen
 

perfect61

Üye
emegı gecen arkadaslara cok tesekkür ediyorum sorunumu cozebıldım :)
 

yakup1983

Üye
Ya ben 3.1.3 ü bulamıyorum bi türlü yine 4 e geçiyor :)
 
ferhat212q

ferhat212q

Üye
3.1.3 e geçmeyin bence Hem fazla uygulama yok hemde navigasyon çalışmaz . bendede aynı sorun var çünkü
 
nghty2

nghty2

Üye
ferhat kardeim sen calıstıramamıssındır. iyice bi araştır. yoksa 3.1.3 die bi yazılım cıkmazdı :)
 

egulec

Üye
Merhaba iphone 4.2.1 yuklu ve cydia yukledim ama bu sürüm yavas calısıyor 3.1.3 sürümüne dönmek istiyorum nasıl bir yol izlemem lazım
 


Üst Alt