N8e 1080P Çekim şansı var mı ...

Sponsorlu Bağlantılar

Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
N8e 1080P Çekim şansı var mı ...
Bilindiği üzere bazı markalar telefonlarına HD Çekim desteğini güncelleme ile sağlıyor...

Wave2dede 1080P Çekim donanım desteği var ancak bada 2 ile bu kesin olacak deniliyor ...

Mesela bi örnek vermek gerekirse nokia beta tarafından bi tag programı var bununla süper 20x zoom imkanı sağlanıyor normalde 4x zoom oldugunu biliyorsunuz...

ayrıca alttaki fotoda wave2nin işlemci ve donanım özellikleri gösteriliyor 1080 destek bulunuyor ancak işletim sistemi desteklemiyor...

nokia n8de maşallah 12 mp kamera ve mercek oranı 2.8/28 bununla birlikte çok kaliteli donanıma sahip ancak işlemci yetersiz kalabilir diye düşünüyor buna ramen 1080p desteği getirilebilirmi

 


dla11

Üye
wave 1080p destekliyor ama samsungun bu desteği vereceğini pek sanmıyorum.
maalesef n8 sin böyle bir şansı yok.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
maalesf gpu su 720p işleyebilir sadece
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
bencede ;) bada 2 artık bi gelsede 1080p video çeksek
 
webplayer

webplayer

Üye
Teknik olarak tam bir bilgim yok ancak bana N8 1080p video çekebilir gibi geliyor. Kamera donanımı zaten o görüntüyü alabilir, işlemcisi de gpu'suyla beraber görüntüyü işleyebilir bence. Gerekirse kasar biraz ama işler.
Yalnız işleme yeteneği olsa bile, daha 720p'de 30fps desteğini bile vermeyen Nokia'dan 1080p desteği beklemek hayalcilik olur.
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Teknik olarak tam bir bilgim yok ancak bana N8 1080p video çekebilir gibi geliyor. Kamera donanımı zaten o görüntüyü alabilir, işlemcisi de gpu'suyla beraber görüntüyü işleyebilir bence. Gerekirse kasar biraz ama işler.
Yalnız işleme yeteneği olsa bile, daha 720p'de 30fps desteğini bile vermeyen Nokia'dan 1080p desteği beklemek hayalcilik olur.

+1 :oke:
 
webplayer

webplayer

Üye

İşlemci deyince aklıma geldi, nokia güncellemelerle batarya ömrünü uzattığını iddia ediyor. Gerçekten yapabiliyorsa şu şarj için kısılmış cpu'daki kısıtlamayı kaldırsa da 800mhz olsa cpu, PR 3.0 ile gelecek yeni arayüz ile beraber şık, güzel efektlere sahip ve daha stabil bir sisteme sahip olsak hoş olmaz mı? :allalla:
En basitinden, yatay ekran geçişlerinin yavaşlığı, fotoğraflarda zoom yaparken netlemeyi yarım saat bekleme ve tarayıcının kasıntılarını gördükçe sitemimize stabil diyesim gelmiyor açıkçası.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
sadece cpu ile 1080p olmuyor malesef . ya çift çekirdekli olacak yada tek işlemci ve çok sağlam gpu yongası olacak, eğer sadece cortex 8 le iş olsaydı linuxcular bir saniye bile beklemeden 1080p işleyen programı n900 çıkartmışlardı, çünkü ben maemo orgdan takip ettim olamıyor böyle birşey bence çok umutlanmayın bada için çünkü power sgx yonga ve tek işlemci . bunun dışında n8 de 1080p yakalayamaz arkadaşların dediği gibi 720 p de çok başarılı ama broadcom ancak 720p ye kadar başarabiliyor.
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
1080p olana kadar zoomlama ve video çekim hızını artırsa fsp daha iyi bence :)

--------------- Ekleme ---------------

zoomlama derken otomatik netleme yazacaktım :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
siz onu diyonuzda hacılar bi adam işlemciyi 780mhz gpuyu ise 440mhz hızına çıkardı yoluda belli ama kesinlikle önerilmiyor bu arada
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
İşlemci deyince aklıma geldi, nokia güncellemelerle batarya ömrünü uzattığını iddia ediyor. Gerçekten yapabiliyorsa şu şarj için kısılmış cpu'daki kısıtlamayı kaldırsa da 800mhz olsa cpu, PR 3.0 ile gelecek yeni arayüz ile beraber şık, güzel efektlere sahip ve daha stabil bir sisteme sahip olsak hoş olmaz mı? :allalla:
En basitinden, yatay ekran geçişlerinin yavaşlığı, fotoğraflarda zoom yaparken netlemeyi yarım saat bekleme ve tarayıcının kasıntılarını gördükçe sitemimize stabil diyesim gelmiyor açıkçası.

Sanmam, donanımı çok yormak istemiyor Nokia... Hani arabalarda da olur ya; Motor zarar görmesin diye 140 değil 120 yaparlar en fazla; o misal..
 
webplayer

webplayer

Üye
@franzliszt, doğru olabilir, 720p de yetiyor bana dizi bile çekiyor adamlar bu telefonla :) bakalım dedikleri gibi wave için 1080p desteği gelecek mi.

--------------- Ekleme ---------------

Sanmam, donanımı çok yormak istemiyor Nokia... Hani arabalarda da olur ya; Motor zarar görmesin diye 140 değil 120 yaparlar en fazla; o misal..

Neyse en azından PR 2.0 ile biraz daha stabilleşir umarım.

--------------- Ekleme ---------------

siz onu diyonuzda hacılar bi adam işlemciyi 780mhz gpuyu ise 440mhz hızına çıkardı yoluda belli ama kesinlikle önerilmiyor bu arada

N8'in işlemcisi zaten yukarıda da belirttiğim gibi 800mhz, batarya tasarrufu için 680mhz'e düşürülmüş.
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
he; tabi çok iyi olur bu durum, ama umudum yok..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
@franzliszt, doğru olabilir, 720p de yetiyor bana dizi bile çekiyor adamlar bu telefonla :) bakalım dedikleri gibi wave için 1080p desteği gelecek mi.

--------------- Ekleme ---------------



Neyse en azından PR 2.0 ile biraz daha stabilleşir umarım.

--------------- Ekleme ---------------



N8'in işlemcisi zaten yukarıda da belirttiğim gibi 800mhz, batarya tasarrufu için 680mhz'e düşürülmüş.

hayır arm11 850mhz dir ki normal olarak dedğin gibi kısıtlanmıştır ki o adamda normal şeyler kullanarak cpu ve gpu ya oc yapmıştır
 
suat1111

suat1111

Üye
nediyolar ower bişi yapıyolarya
 
suat1111

suat1111

Üye
ewet teğmenim
 
franzliszt

franzliszt

Üye
siz onu diyonuzda hacılar bi adam işlemciyi 780mhz gpuyu ise 440mhz hızına çıkardı yoluda belli ama kesinlikle önerilmiyor bu arada

hasan cidden bende duydum yöntem biliyormusun biraz baktınmı overlock olayına
 
Uruloki

Uruloki

Üye
abi kesinlikle önermiyo kendisi bu arkadaş nokiada çalışıyo bu arada şu anda hatta pr 2 yi e7 ve c7 deniyor ve bunu kendide yapmış şimdi ben sana desem millet burda görücek sonra kendileri yapcak bişe olcak bana dalacaklar boşver öyle kalsın yanlız multitasking de uçmuş cihaz o ayrı mesele
 

Benzer Konular



Üst Alt