kiese bağlanmama sorunu bendede oldu. yine bu site yardımıyla çözdüm. ilk önce denetim masası>programlar ve özellikler den samsung usb drivers for mobile phones'i kaldırın. ardından kieside kaldırın. bi faydası oluyormu bilmiyorum ama telefonu ve bilgisayarı kapatıp açın (ben öyle yapmıştım). kiesi kurun. kieste araçlar>sürücü yükle yi tıklayın. sürücü kurulumu tamamlanınca telefonu bilgisayara takıp kies modunda bağlanmayı deneyin bakalım olacakmı.

