Genelde derslerde uyuyorumhep kulaklık kulağımda ezberim cok iyi ama sözel derslerde kapısırım herkesle
ama hocaların ders anlatısını beğenmiyorum bize pek önem vermiyorlar
Matematik dersini bütün sözel derslerden cok seviyorum ama yapamıyorum bi türlü temelim yok
![]()
ama şimdi aşığıyım!
80Oda 45 tır![]()

Oda 45 tır![]()


Muhasebe var
Ya of ya gene gülme krizindeyim![]()

