Matematik dersi berbat diyen

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
Biliyorum Halil sagolsun :d:

--------------- Ekleme ---------------

Ekolhoca.com dan öğren :ehe
 


minoo

minoo

Üye
aynen Halil ile de çok çözdük :D ama ondan ayrı ben sms ile diyorum :D lisedeyken çok yapardık :D
benim sitem orası zaten ya fena anlatıyorlar hep ordan çalışırım ben :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hayatında teknolojisiz birsey yaptığın oluyor mu :D
 
minoo

minoo

Üye
ııııı bir düşüneyim :hmmm
düşündüm
hayır :ehe
 
minoo

minoo

Üye
ııııı bir düşüneyim :hmmm
düşündüm
hayır :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tobe Tobe.. :D
 
minoo

minoo

Üye
iğrenç :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Trigonometrinin ilk basları cok güzelde.. Sonra inceden koyuyor.. :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
Matematik değilde Geometri berbat.Ayrıca 6.sınıfta matematiğe böyle bakıyorsan lisede hayattan sogursun:eheÖrnekleri var:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Geometri zevkli ya :hmmm bulmaca gibi
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
yok ya onun yüzünden tesekkür alamıyorum.Ortalama 77 di 19 dersten birde zorla 77 yaptım bi baktım geometri 39:ehe
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
dafny matematiğin hep 100 müş ama o o zaman şimdi acayip şeyler çıktı aslında matım o kadar kötü deilde ilk sınavım 68 olmasaydı sonrakiler 95-96 :) ebo*k ekok hiç anlamadım sinir şey hep onlardan soruyo bana
 
Necmati

Necmati

Üye
Öyle bir dersmi var vay bee yeni duydum.
 
minoo

minoo

Üye
hahah :D
 
Dafny

Dafny

Üye
ben liseye geçince çıkmadı ya zaten vardı :ehe
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
bayılırım matematige laf söyletmem üleynnnn :ehe
 
Dafny

Dafny

Üye
bir soru sorayım da yapın o zaman :naughty:
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
bekliym basit olmasın ama :ehe
 


Üst Alt