Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Matematik dersi berbat diyen
Sponsorlu Bağlantılar
Revengeful
Emekli Yönetici
Biliyorum Halil sagolsun
--------------- Ekleme ---------------
Ekolhoca.com dan öğren
minoo
Üye
aynen Halil ile de çok çözdük ama ondan ayrı ben sms ile diyorum lisedeyken çok yapardık
benim sitem orası zaten ya fena anlatıyorlar hep ordan çalışırım ben
Trigonometrinin ilk basları cok güzelde.. Sonra inceden koyuyor..
PhyscoDevil
Üye
Matematik değilde Geometri berbat.Ayrıca 6.sınıfta matematiğe böyle bakıyorsan lisede hayattan sogursunÖrnekleri var
Revengeful
Emekli Yönetici
Geometri zevkli ya bulmaca gibi
PhyscoDevil
Üye
yok ya onun yüzünden tesekkür alamıyorum.Ortalama 77 di 19 dersten birde zorla 77 yaptım bi baktım geometri 39
.BlueTR
Üye
dafny matematiğin hep 100 müş ama o o zaman şimdi acayip şeyler çıktı aslında matım o kadar kötü deilde ilk sınavım 68 olmasaydı sonrakiler 95-96 ebo*k ekok hiç anlamadım sinir şey hep onlardan soruyo bana