Matematik dersi berbat diyen

Sponsorlu Bağlantılar



minoo

minoo

Üye
bana muhasebe demeyin nolur ya :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hadi anlatalım :ehe
 
Mert

Mert

Üye
Biyoloji 10. sınıflara seçmeli ders:biggrin:
 
minoo

minoo

Üye
Mert :perde:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Asistan pınar :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ne düşündün :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 
minoo

minoo

Üye
yok jr sana demedim onu :D şu diğer Mert var ya ona dedim öyle :D muhasebeyi baştan yarattım geçen de,onu anlatalım mı dedi onun için :D
 
Mert

Mert

Üye
Azcık çıtlatsana belki güzeldir:d:


Görüyon mu şu işi biyolojiyide iltifat ettik o kadar:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sadece pınar sayesinde bir Sirket iflas edebilirdi. :D
 
minoo

minoo

Üye
bak Meeert :dover:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Dövecek beni :aman2:
:D
 
greenmile

greenmile

Üye
ben başta biyoloji olmak üzere diğer tüm sözel derslere ve ezber gerektiren derslere gıcığım favori derslerim

ingilizce,matematik ve bölüm derslerim
 
minoo

minoo

Üye
Biyoloji ezber değil bence.ama bazı kısımları çok ilgimi çekiyor.botanik mesela berbat bana göre.zooloji de öyle.ama genetik için ölebilirim.
 
greenmile

greenmile

Üye
ben lisedeyken çoğu kısmı ezberdi gecelerimi ezberlemekle zehir ederdim.Eğlenceli kısımları da vardı ama sıkıcı kısımları da daha fazlaydı.Ha birde felsefe diye bir ders varki saçmalığın daniskası bence
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Adenin-timin falan superdi ya :D
 
Love Prince

Love Prince

Üye
tüm sözel derslerle aram çok iyidir,özellikle felsefe, tarih gibi dersleri çok severim ama matematikle başım belada
 


Üst Alt