Matematik dersi berbat diyen

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
DNA-RNA :D Genetik benim işim ya :(
Biyoloji ♥
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Unut artık :ehe
 
minoo

minoo

Üye
2.üniversite diye bir olay var biliyorsun değil mi? :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sen bunu bitir de önce.. :d
 
minoo

minoo

Üye
ne demek istiyorsun şimdi sen bana?? :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kendini fazla yorma, relax ol dedim


:islik

:ehe
 
Dafny

Dafny

Üye
kimya , fizik , biyoloji...hepsi berbatt
 
kemal21

kemal21

Üye
tüm dersler berbat
 
minoo

minoo

Üye
Adamın 1'i varmış, 2.dönem düzeltmiş diye iğrenç bir espri yapacağım şimdi size :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
belki 0 vardır o daha kötü ikinci dönem 3 olmassa kalıyorsun:ehe
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
pf bırak yhaa daha 6. sınıftayız matematik hem kötü hemde hoca çok ödev veriyo uyuz karı sınavlardada çok zor soruyo :D
 
minoo

minoo

Üye
oo 6.sınıf matematiği çok iyidir.rasyonele başlangıç 6.sınıfta :D
 
Dafny

Dafny

Üye
daha 6da böyleysen... :)
 
Mert

Mert

Üye
6. sınıf kolay yahu. İlk yazılıdan 50 almış olsamda:d:
 
minoo

minoo

Üye
matematikte en çok zorlandığım konu fonksiyonlar ve integral :hmmm
 
Dafny

Dafny

Üye
benim sınavlarım 6. sınıftA 100-100-100dü :(
 
minoo

minoo

Üye
maşallah :D
 


Üst Alt