Matematik dersi berbat diyen

Sponsorlu Bağlantılar



minoo

minoo

Üye
05-10-20 :ehe
 
minoo

minoo

Üye
çok fark etti :ehe
kaçıncı sınıftın sen? :D
 
Dafny

Dafny

Üye
fark eder tabi 1 puanın bile ne kadar önemi var :D 10
 
minoo

minoo

Üye
off 10 fena :D parabol iğrennççç nefret ederdim :D
ben de 10'da çok zorlanmıştım..ama 11 ve 12 de bir o kadar kolay :D
 
Dafny

Dafny

Üye
ben eşit agırlık sectiğim icin daha zor oluyor :allalla:
 
minoo

minoo

Üye
ayy :D zor canım :D
 
Dafny

Dafny

Üye
sorma ya :(
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Uydurma pınar.. Feyza türev le integral var. Acayip.. Sen daha mat in babasını görmedin :D
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Keske matematik dersi olsa berbat demeyi özledim :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sozel
 
Dafny

Dafny

Üye
çok sıkıcıdır ya hep ezber hep ezber...
 
minoo

minoo

Üye
ne alaka ya türev zor mu saçmalama :D şimdi sen matris için de çok zor dersin Mert haahaha :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Dafny

Dafny

Üye
ezdi yalnız :d:
 
minoo

minoo

Üye
e öyle kuzum ama :D tamam bak integral için bir şey demiyorum ki zaten önceki mesajlarımda söylemiştim zorlandığımı ama türev basit ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Dafny

Dafny

Üye
göreceğizz :D
 
qirL1903

qirL1903

Üye
çok sıkıcıdır ya hep ezber hep ezber...

Genelde derslerde uyuyorum :D hep kulaklık kulağımda ezberim cok iyi ama sözel derslerde kapısırım herkesle :D ama hocaların ders anlatısını beğenmiyorum bize pek önem vermiyorlar :D Matematik dersini bütün sözel derslerden cok seviyorum ama yapamıyorum bi türlü temelim yok :hmmm
 


Üst Alt