NOKIA Tüm Symbian modellerde hard format

Sponsorlu Bağlantılar

Komendatore

Üye
E55 Kullanıyorum. Ona Nasıl Format Atıcaz....
 


Unuverseli21

Unuverseli21

Üye
Ya baba Allah razı olsun yaa 2 gündür deli olacaktım tlf açılmıyor die ama formatladım tıkır oldu çok sağol keşke 100 defa tşk butonu olsaydıda tşk etseydim sağol...
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
campel81

campel81

Üye
saolasın kardeşim eywllah
 

vefasiz37

Üye
merhaba,

Nokia 3110c telefonum el sıkışma ekranı geçtikten sonra kapanıyor ve açılmıyor. Bu dediğiniz yöntemle Hard format atmayı denedim ama hiçbir değişiklik olmadı. Nokia 3110c kapalı iken kablo ile bilgisayara bağlayıp format atmaz mıyız? NSS ile denedim kapalı iken telefonu görmüyor.

Şimdiden teşekkür ederim.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
merhaba,

Nokia 3110c telefonum el sıkışma ekranı geçtikten sonra kapanıyor ve açılmıyor. Bu dediğiniz yöntemle Hard format atmayı denedim ama hiçbir değişiklik olmadı. Nokia 3110c kapalı iken kablo ile bilgisayara bağlayıp format atmaz mıyız? NSS ile denedim kapalı iken telefonu görmüyor.

Şimdiden teşekkür ederim.

java telefonlara hard format atılmaz kapalı iken yazılım atacaksınız.diğer konularımda var
 

gotnak

Üye
Merhabalar nokia 6500 slide telefonumu güncelleştirirken kablo çıktı ve telefon açılmadı.bugün açma tuşuuna bastığımda telefonun ışıkları saniyelik kapanıp açıldı..nasıl düzeltebilirim bu durumu ?
Nasıl hard format atabilirim ? hard format atarken 3 defa *(yıldız) tuşuna basıp sonra 3 defa fotoğraf çekme tuşuna mı basıyoruz . lütfn yardm edn
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Merhabalar nokia 6500 slide telefonumu güncelleştirirken kablo çıktı ve telefon açılmadı.bugün açma tuşuuna bastığımda telefonun ışıkları saniyelik kapanıp açıldı..nasıl düzeltebilirim bu durumu ?
Nasıl hard format atabilirim ? hard format atarken 3 defa *(yıldız) tuşuna basıp sonra 3 defa fotoğraf çekme tuşuna mı basıyoruz . lütfn yardm edn

6500 s java başlığa bakarsanız symbian telefonlarda diye yazar.yani java telefonlara hard format atılmaz.
ancak phoenix ile ölüflash atarsınız.

Phoenix ile ölü flash atmayı deneyin

Telefonunuzdaki versiyonu veya daha üst versiyonu yükleyin eski versiyonu yükleyemez.
telefon kapalı iken.phoenix programını çalıştırın. manage connection menusunden no connection satırını yukarı alıp aplly deyin ve close ile kapatın.Şimdi open product kısmına tıklayın ve

RM *** (E71için RM-346)kodunu seçin ve ok deyin.,
şimdi Flashing menüsüne basın ilk sıradaki Firmware Update'e basın.product kode satırının sagındaki ... kutucuguna basın ve turçe dil kodunu secin.Sonra dead phone USB flashing kutucugunu işaretleyin

şimdi usb kablosunu bağlayın.

ve REFURBİSH tusuna basın
Birazdan güç tusuna basmanızı isteyince power tusuna kısa süreli basıp bırakın yüklemeye devam edecektir.bira uzun sürecektir.tepki vermiyor diye hemen kabloyu sökmeyin.biraz sonra yükleme başlayacaktır.
Kolay gelsin.
 
turanadam

turanadam

Üye
c5 e nasıl hard format atarız.
yazılım yüklerken kapandı geri açılmadı.
yıldız,3,yeşil,kırmızı denedim tel titreşiyor ama format başlamıyor.
Yardım için şimdiden tsk ederim.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
c5 e nasıl hard format atarız.
yazılım yüklerken kapandı geri açılmadı.
yıldız,3,yeşil,kırmızı denedim tel titreşiyor ama format başlamıyor.
Yardım için şimdiden tsk ederim.

tekrar bakayım.
 
turanadam

turanadam

Üye
telefonun şarjı tam dolu değilse hard format atmaz

şarj aleti ve usb ile şarj olmuyor.

bilgisayara takınca önce usb aygıt takılma sesi geliyor 3 sn. sonra çıkarılma sesi geliyor.

gerçekten berbat bi telefon aldığıma bin pişman oldum.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
şarj aleti ve usb ile şarj olmuyor.

bilgisayara takınca önce usb aygıt takılma sesi geliyor 3 sn. sonra çıkarılma sesi geliyor.

gerçekten berbat bi telefon aldığıma bin pişman oldum.

o zaman başka telefonda bataryayı şarj edin öyle hard format atın.
 
serdar431

serdar431

Üye
arkadaslar 5530 a nasıl atcaz format biliyorsunuzki 5530 da yeşil ve kırmızı tuşlarda dokunmatik 5800 gibi değil yani nasıl atabiliriz hard format kesin atmam lazım bilgisi olan yardım edebilirmi
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar 5530 a nasıl atcaz format biliyorsunuzki 5530 da yeşil ve kırmızı tuşlarda dokunmatik 5800 gibi değil yani nasıl atabiliriz hard format kesin atmam lazım bilgisi olan yardım edebilirmi

5800 daki gibi.1.sayfada var
 

umitugur

Üye
Ben E55 kullanıyorum ama birtürlü atamadım * 3 yes açma kapamayı yaptım olmuyor. telefonumu güncelledikten sonra kameram açılmamaya başladı o yüzden çözüm olabilir diye düşündüm hard format ama olmuyor. klavye farklı biraz e55 in ondan olabilirmi qwerty klavye gibi ama değil. yardımcı olursanız sevinirim
 


Üst Alt