Merhabalar nokia 6500 slide telefonumu güncelleştirirken kablo çıktı ve telefon açılmadı.bugün açma tuşuuna bastığımda telefonun ışıkları saniyelik kapanıp açıldı..nasıl düzeltebilirim bu durumu ?
Nasıl hard format atabilirim ? hard format atarken 3 defa *(yıldız) tuşuna basıp sonra 3 defa fotoğraf çekme tuşuna mı basıyoruz . lütfn yardm edn
6500 s java başlığa bakarsanız symbian telefonlarda diye yazar.yani java telefonlara hard format atılmaz.
ancak phoenix ile ölüflash atarsınız.
Phoenix ile ölü flash atmayı deneyin
Telefonunuzdaki versiyonu veya daha üst versiyonu yükleyin eski versiyonu yükleyemez.
telefon kapalı iken.phoenix programını çalıştırın. manage connection menusunden no connection satırını yukarı alıp aplly deyin ve close ile kapatın.Şimdi open product kısmına tıklayın ve
RM *** (E71için RM-346)kodunu seçin ve ok deyin.,
şimdi Flashing menüsüne basın ilk sıradaki Firmware Update'e basın.product kode satırının sagındaki ... kutucuguna basın ve turçe dil kodunu secin.Sonra dead phone USB flashing kutucugunu işaretleyin
şimdi usb kablosunu bağlayın.
ve REFURBİSH tusuna basın
Birazdan güç tusuna basmanızı isteyince power tusuna kısa süreli basıp bırakın yüklemeye devam edecektir.bira uzun sürecektir.tepki vermiyor diye hemen kabloyu sökmeyin.biraz sonra yükleme başlayacaktır.
Kolay gelsin.