aa-tolga
Üye
tşkler
sağolun..
tşkler
tşk. ettm aga =) bi forum salğın bri kapalıyken yapılcağını yazmamış =D
5800'a dediğin gibi formatı attım ancak eskiden sorardı herşey silinecek vs. diye ve kilit kodu isterdi şimdi istemedi direk telefon açıldı saati falan sordu. Ve ben içinde bıraktığımızda hafıza kartını da formatlıyor sanıyordum formatlamamış neden formatlamamış? Hafıza kartını ben biçimlendirsem nasıl oluyor klasörler falan kalıyor mu tamamen mi siliniyor?
selamlar,5800 xm kullanicisiyim,teli kapattim we bi daha acilmadi, ben her sekli denedim,verdiginiz siraya göre yaptim olmadi,sirasiz yaptim olmadi,sim karti cikardim olmadi,sarj aletini takip yaptim olmadi.hepsinde 4-5 kere titriyo o kadar.tel cöp mü? yoksa kurtarilirmi? yardim lütfen.
tesekkürler
tsekkurler
gusel bilgi![]()
kral sensin abicim ya 5800a format atmayı bi türlü bulamamistım
--------------- Ekleme ---------------
kralsın abi sen ya
başka bir yol yok mu peki_?
