samsung wave (s8500) mi , nokıa n8 mi??????????????

Sponsorlu Bağlantılar

franzliszt

franzliszt

Üye

arkadaş oturmuş bunları toplamış :D:D:D ama unutmuşki bu hataları herkez almıyor mesela şu yazdıklarının hiçbirini ben almadım . arkadaş seni elinden zorla tutup n8 mi al diyorlar nedir bu karalama kampanyası ??
 


ganster86

Üye
arkadaş oturmuş bunları toplamış :D:D:D ama unutmuşki bu hataları herkez almıyor mesela şu yazdıklarının hiçbirini ben almadım . arkadaş seni elinden zorla tutup n8 mi al diyorlar nedir bu karalama kampanyası ??
herkesin alması sorun değil dostum bu gibi hataların n8 de çok olması

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca unutma sende olmuyorsa baskasında oluyordur buda bazı telefonların üretim hatasından kaynaklanır.
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Sat kurtul o zaman...
 

ganster86

Üye
yok bea niye satayım o kadar para verdik zarar ederim 1 sene daha bekler iphone 5 alırım
 
pcwolf

pcwolf

Üye
O zaman hem şikayet et hem de kullanmaya devam et çelişken arkadaşım...
 
pRime.

pRime.

Üye
[RedaLöRd]#;3065660' Alıntı:


o kadar da abatrma isdersen o :kop: ? bi kere n8 ve iphone bnm için lider bir telefondur..
ve wave den daha güzel olan bir telefon diyorsanız galaxy s derim başkada bşey demem...

Yok yok en iyi şirket samsung, N8 falan halt etmiş, Iphone falan fos çıkar Galaxy s le veya wavele karşılaştırsan 1gblık oyunları zaten wave ile galaxy s oynatıyor.

--------------- Ekleme ---------------

bugun 3 arkadasimla internetmi paylastik ve payalastigim adamlarin iphone 4 u ve 3gsi ve vivazi vardi adamlar once inanmadi sonra internetten kopyalari cektik beyler telefon budur kusura bakmayinda waven ne oldugunu halen bilmiyosunuz ve siz bunu ogrenmeyi bile hakketmiyosunuz bence

--------------- Ekleme ---------------



baydi bu esprin dostum gelistir kendini:ehe

Yok en iyisi samsung, tamam kabul ediyoruz forumca.
 

ganster86

Üye
:ehe:ehe

--------------- Ekleme ---------------

saka maka bende kabul ediyorum en iyi telefon üreticisi nokia:ehe
 

erkara_64

bence en iyisi mevzu bahis m9:)çin üretimi:)çinliler kuyruk oluşturmuş alabilmek için...
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yav arkadaş kullanın geçin hangisi daha iyi diye yırtınmayın hem N8de çıkan hatalar 1000 de bir eee galaxy s in yanan ekranı ne olcak sonra her 5 iphone 4 ün 4 nün sinyal problemi yine 5 telden birinde sensör bozukluğu ne iş eee yaw bende o kadar yazdım onları bunları yaptım diye telde tık yok ne olcak şimdi bi kere o kırılmalar kullanacıs hatası sonra yazılımsal problemlerse resetle düzeliyo ne iş siz bize düzelmeyen bi sorun söyleyin tamam mı mesela ben size diyeyim şimdiden wave niye telle uğraşınca cayır cayır yanıyo acaba?? O yüzden bırakın sidik yarışını kullanmaya bakın lütfen S^3 kullanmayıpda destek forumunuda girmeyin yalandan yere o mu iyi bumu tartışması yapmayın inadına destek forumuna giripte bu konuları açmayın ama kendi bölümüzde açın biz bu telefonu bile bile aldık doğrudur samsung süper firma olabilir ama akıllı telefon pazarında niye pazar payı %4.5 civarında oke lütfen forumumuzu daha fazla kirletmeyin ben kabul ediyorum samsung en iyi telefon üreticisi
 

tasarimx

Üye
kardeş samsung wave ve n8 ve htc desirede arada kaldım ve n8 aldım hepsini detaylı incelemiş birisi olarak istediğini sorabilirsin .. samsung wave yaramaz onu bi söyliym ısınma problemi var telde. bilgisayarın ve telefonun ısınanından uzak dur :)
htc desire güzel telefon onu da türkiyede çok fazla destek, parça, olmadığı için almadım yoksa çok iyi bir telefon , geriye n8 kaldı .. iphone ve samsung galaxy katmıyorum fiyatları çok yüksek

kardeş sen en iyisi şunu yap git bi telefoncuya 3 ünü de al önüne koy güzel bi incele ve gör...
:oke:
 
Trackmania

Trackmania

Üye


Yok yok en iyi şirket samsung, N8 falan halt etmiş, Iphone falan fos çıkar Galaxy s le veya wavele karşılaştırsan 1gblık oyunları zaten wave ile galaxy s oynatıyor.


Tamam sen iphonedeki oyunları gördünmü ? sadece oyundan ibaret deil letsgomobile.comdan telefonları karşılaşrımanızı tavsiye ederim.. ;)
 

tasarimx

Üye


Yok yok en iyi şirket samsung, N8 falan halt etmiş, Iphone falan fos çıkar Galaxy s le veya wavele karşılaştırsan 1gblık oyunları zaten wave ile galaxy s oynatıyor.


Tamam sen iphonedeki oyunları gördünmü ? sadece oyundan ibaret deil letsgomobile.comdan telefonları karşılaşrımanızı tavsiye ederim.. ;)


evet dediğiniz siteye girdim lestgomobile...
samsung wave 89 puan verilmiş
samsung galaxsy 86 puan verilmiş
aple iphone 4 :66 puan verilmiş
nokia n8: 90 puan verilmiş

bence siz tel alırken daha iyi araştırma yapın .
isterseniz bi gsmarena sitesine de bakın. :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye

Tamam sen iphonedeki oyunları gördünmü ? sadece oyundan ibaret deil letsgomobile.comdan telefonları karşılaşrımanızı tavsiye ederim.. ;)

Ben de zaten dalga geçiyorum Samsungu yere göğe sığdıramayan arkadaşlara yazdım ben onu. :)

--------------- Ekleme ---------------




evet dediğiniz siteye girdim lestgomobile...
samsung wave 89 puan verilmiş
samsung galaxsy 86 puan verilmiş
aple iphone 4 :66 puan verilmiş
nokia n8: 90 puan verilmiş

bence siz tel alırken daha iyi araştırma yapın .
isterseniz bi gsmarena sitesine de bakın. :ehe


Dediğim gibi ciddiye almayın yazımı sözüm samsung fanboylarına...
 
nidforspid

nidforspid

Üye



evet dediğiniz siteye girdim lestgomobile...
samsung wave 89 puan verilmiş
samsung galaxsy 86 puan verilmiş
aple iphone 4 :66 puan verilmiş
nokia n8: 90 puan verilmiş

bence siz tel alırken daha iyi araştırma yapın .
isterseniz bi gsmarena sitesine de bakın. :ehe


tamamda kardeş gsmarena da wave n8 den daha iyi seçildi
ayrıca yalan söylemeyide becerimiyosun dostum
şu linke bi daha bak
 
ozggurr

ozggurr

Üye
tamamda kardeş gsmarena da wave n8 den daha iyi seçildi
ayrıca yalan söylemeyide becerimiyosun dostum
şu linke bi daha bak

senin tabirinle "tamam da kardes"... kimin yalan soyledigi kimin umurunda, ben de N8'i wave'den daha iyi sectim ve aldim, gsarena oyle demis, dailymobile boyle demis, maxicep kotulemis... nedir yani?

Bakarsin resmi sitelerinde teknik ozelliklerine, bakarsin forumlardaki yazilanlara, nihayetinde gidersin magazaya iyice incelersin butun ozelliklerini, kisisel olarak ihtiyaclarin dogrultusunda karar verirsin senin icin hangisinin en iyi olduguna...

Sen wave daha iyi demissin senin icin; ben N8 en iyisi dedim.. Ikimiz de memnunuz... Iyi gunlerde kullanalim...
 

akdere3131

Üye
telefonu alırsın ama ismi vardır nokia geri satmak istersin bu sefer seni ismi kurtarır oda nokia 0 wave al satmaya kalksan adam sana 700 den fazla vermez faturası bile kesilmemiş olsa ama n8 i al geri satmak istersen en fazla 50 lira zarar edersin ve istediğin zaman satarsın... :)
 

tasarimx

Üye


Dalga Samsung Nokia N8 vs
Clare Atlamalı

Biz en iyi alternatif dokunmatik akıllı telefon olduğunu görmek için Samsung Bada tabanlı Dalga karşı Symbian ^ 3 tabanlı Nokia N8 çukur

8 Aralık 2010 Yayınlandı

Her iki Nokia ve Samsung onların amiral gemisi cihazları, Samsung Wave ve Nokia N8 ile dokunmatik ekran kendi bağlılığı göstermiştir.

Samsung Dalga ve Bada çalıştırmak için Samsung'un ilk cihaz olarak biz girişimi ile etkilendiler.

Nokia N8 Symbian ^ 3 içine Nokia'nın ilk baskını vardı ve bu da ilk bakışta oldukça iyi görünüyordu.

Nasıl bu iki çıkış cihazına rağmen, karşılaştırın?

Kamera
Nokia N8 yıldızı özelliği kesinlikle Carl Zeiss objektifi ile 12 megapiksellik fotoğraf makinesi. ürettiği fotoğrafları ve muhteşem bir Xenon flaş ile, bu koşulları koyu veya açık olup olmadığı önemli değil, ölçümleme hala yerinde olacaktır.

Samsung Wave kamerası olsa da göz ardı edilemez. o 5-megapiksel de belirgin düşük çözünürlüklü olsa da, ama yine de oldukça iyi sonuçlar verir. LED flaş karanlık, iç mekan çekimlerinde aydınlatma iyi bir iş yok, ama Xenon gücü yerine geçmez.

Kazanan: Nokia N8

OS ve UI
Nokia Symbian ^ 3 tahliye edilecek ilk cihaz ve o kötü bir başlangıç değil. Daha önceki Nokia dokunmatik ekranlı cihazlar daha bir Android cihaz benziyor ve bu şirket modernize görmek güzel. Ne kadar favori widget, kısayolları ve rehber tarzı olabilir üç homescreens bir seçim var. çini ve, böylece dinamik canlı güncelleştirme olup Sosyal içeren önceden yüklenmiş uygulamalar gerçekten kullanımı kolaydır.

Samsung'un Bada işletim sistemi oldukça yeni olabilir, ama bir smartphone yeni başlayanlar için iyi bir yeterince OS. O kadar Symbian gibi bitmiş hissediyorum olmayabilir, ama yine de bir arayüzü kullanımı kolay bir gerçek dokunmatik platformdur. uygulamalar Dahili olarak, ve Wave üzerinde karşılaştırma Nokia N8 etkileyici olmadığını Twitter, Gmail ve Facebook içerir.

Kazanan: Nokia N8

Uygulamalar
Nokia Ovi Store tüm Nokia cihazları için evrensel bir mağaza. çok daha fazla uygulama Symbian işletim sistemlerinin eski sürümleri için geçerli vardı yazma zamanda rağmen. en önemli S60 uygulamalar mevcut sayısı artıyor kesinlikle. daha geliştiriciler, apps kalite yükselecektir Symbian ^ 3 için gelişmekte alışmış gibi uygulamalar kalitesi, tekrar, fakat iPhone veya Android üzerinde bu kadar yüksek olmayabilir.

Samsung App Store güzel Android, RIM ve iPhone ile karşılaştırıldığında arkasında da. ve şu anda orada çok az var Samsung şimdi de, bu uygulamalar sunan kalkacak mı şüpheli olduğunu düşünüyorum Windows Phone 7 ile çapraz platform konsantre olarak.

Kazanan: Nokia N8

Ekran
Nokia N8 ekranı 360x640 piksel saygın, 3.5 inçlik bir sayıdır. 16 milyon renk ile, güzel ve net canlı müzik.

Ancak, Samsung Wave en iyi özelliği ise ekran. Bu oldukça basit çarpıcı Samsung'un Süper AMOLED ekran içeren ilk cihaz Samsung oldu. 480x800 piksel olarak, aynı zamanda Nokia N8 ekranı çok daha keskin's.

Kazanan: Samsung Dalga

Karar
Samsung Wave ve Nokia N8 hem de en iyi performans gösteren akıllı telefonlar vardır.

Ancak, açık Symbian ^ 3 öyle taze yapmak için bir facelift biraz ihtiyacı var. Ekran Fin üretici kendi Clear Siyah Ekran içinde ise Nokia içeri yatırım gerektiğini teknolojisinin bir alan olduğunu bu yüzden belki, Samsung Wave's gibi çarpıcı değil, N8 tamamen aşağı Dalga şuursuz vaziyette tutabiliyordu.

Genel galibi: Nokia N8


buda orjinal i


Nokia N8 vs Samsung Wave
Clare Hopping

We pit the Symbian^3-based Nokia N8 against the Samsung Bada-based Wave to see which is the best alternative touchscreen smartphone

Published on Dec 8, 2010

Both Nokia and Samsung have shown their dedication to touchscreen with their flagship devices, the Samsung Wave and Nokia N8.

The Samsung Wave was Samsung's first device to run on Bada and we were impressed with the attempt.

The Nokia N8 was Nokia's first foray into Symbian^3 and it too, seemed pretty good at first glance.

How to these two debut device compare, though?

Camera
The Nokia N8's star feature is most certainly its 12-megapixel camera with Carl Zeiss lens. The photos it produces are magnificent and with a Xenon flash, it doesn't matter whether the conditions are dark or light, the metering will still be spot on.

The Samsung Wave's camera can't be ignored though. Although it's noticeably lower resolution at 5-megapixels, but it still produces pretty good results. the LED flash does a good job at lighting dark, indoor shots, but it doesn't replace the power of the Xenon.

Winner: Nokia N8

OS and UI
The Nokia is the first device to be released on Symbian^3 and it's not a bad start. It looks more like an Android device than previous Nokia touchscreen devices, and it's good to see the company modernising. There's a choice of three homescreens that you can style up with your favourite widgets, shortcuts and contacts. the tiles are live, so dynamically update, and the preinstalled apps including Social are really easy to use.

Samsung's Bada operating system may be pretty new, but it's a decent enough OS for a smartphone beginner. It may not feel as finished as Symbian, but it's still a true touchscreen platform with an easy to use UI. Built in apps aren't as impressive on the Wave in comparison to the Nokia N8, and that includes Twitter, Gmail and Facebook.

Winner: Nokia N8

Apps
Nokia's Ovi Store is a universal store for all Nokia devices. Although at the time of writing there were far more applications available for older versions of Symbian operating systems. most notable S60, the number of apps available is certainly on the rise. The quality of the apps may not be as high as those on the iPhone or Android, but again, as more developers become accustomed to developing for Symbian^3, the quality of the apps will rise.

Samsung's app store is also pretty behind in comparison to Android, RIM and iPhone. There's little on there at the moment, and as Samsung concentrates cross-platform with Windows Phone 7 to think about now too, it's questionable whether the apps offering will take off.

Winner: Nokia N8

Screen
The Nokia N8's screen is a respectable 360x640 pixel, 3.5-inch number. With 16 million colours, it's vibrant and pretty crisp.

However, the Samsung Wave's best feature is its screen. It was the first Samsung device to include Samsung's Super AMOLED screen that is quite simply stunning. At 480x800 pixels, it's also much crisper than the Nokia N8's screen.

Winner: Samsung Wave

Verdict
The Samsung Wave and Nokia N8 are both top performing smartphones.

However, it's clear Symbian^3 needs a bit of a facelift to make it fresher. The screen isn't as stunning as the Samsung Wave's, so maybe that's the one area of technology Nokia should invest in. If the Finnish manufacturer included its Clear Black Display, the N8 would knock the Wave down completely.

Overall winner: Nokia N8

--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

gördüğünüz gibi samsung wave de ekrandan başka bişey yok . onu da nokia kullanıyor zaten . :ehe

--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

 
venusutarit

venusutarit

Üye
Wave de gayet güzel bir telefon hakkını yememek lazım
 


Üst Alt