N8 film oynatmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

king_lear

Üye
    Konu Sahibi
N8 film oynatmıyor
merhaba arkadaşlar n8 telefonuma bir tane film attım açmıyor film biçim : video/x-hx-dıvx çözünürlük 640 * 360 boyut 693 mb veren hata ise : hafıza dolu bazı uygulamaları kapatın ve sonra tekrar deneyin...fakat hiç bir uygulama açık değil ve hafıza 12.2 gb boş yardımcı olursanız sevinirim..

ikinci konu ise mas memory 14 gb normal phone memory 250 mb 0 bayt boş alan diyor kıpkırmızı sizdede aynımı acaba
 


Uruloki

Uruloki

Üye
win 7 yada vista kullanıyorsan yazar çünkü o telefonun kullandığı hafıza ve telefon kapalı olmadığı için o anda kullanıyor telefon bunu hee ben 148 mb lik mpeg attım açmadı ay ı hatayı verdi bende 622 mb olarak 1280*720 çözünürlükte aviye çevirdim hayvan gibi açtı istersen bide formatı değiştir aç
 

king_lear

Üye
    Konu Sahibi
win 7 yada vista kullanıyorsan yazar çünkü o telefonun kullandığı hafıza ve telefon kapalı olmadığı için o anda kullanıyor telefon bunu hee ben 148 mb lik mpeg attım açmadı ay ı hatayı verdi bende 622 mb olarak 1280*720 çözünürlükte aviye çevirdim hayvan gibi açtı istersen bide formatı değiştir aç

windovs 7 kullanıyorum..her seferinde indirdiğimiz filmi avı formatına çevireceğiz anlaşılan yada indirirken avı formatı olmasına dikkat edeceğiz..inşallah yeni güncellemede bu sorunu çözerler
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yok aslında sadece avi oynatmıyoki tel başka formatlsrda ben denemedim ama özgür yazmıştı xvid filan oynatabildiğini hem indirdiğin site avi değilmi yani ben avi indiriyoru yada başka format yok sitede diyebilirim

--------------- Ekleme ---------------

bide sen sadece belli eksiklerini görüyosun mesela galaxy s i hdmi çıkıyla yüksek ses ve görüntü kalitesiyle asla film izlyemezsin yada usb bellek takamazsın dimi bunlarıda ve bence xenon flaş konusu anlamamışsın onları öyle açık tutmak nerdeyse imkansız gibi birşey ve onun içinde gaz var elektrik geliyo ve gazı yakıyo anladın mı videoda bunu sağlayamazsın ve bence eksiklik değil aksine büyük bi artı istersen foto karşılaştırması yap galaxy s ile
 

king_lear

Üye
    Konu Sahibi
yok aslında sadece avi oynatmıyoki tel başka formatlsrda ben denemedim ama özgür yazmıştı xvid filan oynatabildiğini hem indirdiğin site avi değilmi yani ben avi indiriyoru yada başka format yok sitede diyebilirim

--------------- Ekleme ---------------

bide sen sadece belli eksiklerini görüyosun mesela galaxy s i hdmi çıkıyla yüksek ses ve görüntü kalitesiyle asla film izlyemezsin yada usb bellek takamazsın dimi bunlarıda ve bence xenon flaş konusu anlamamışsın onları öyle açık tutmak nerdeyse imkansız gibi birşey ve onun içinde gaz var elektrik geliyo ve gazı yakıyo anladın mı videoda bunu sağlayamazsın ve bence eksiklik değil aksine büyük bi artı istersen foto karşılaştırması yap galaxy s ile

ben torrentten indirdiğim için avı formatı değil..
yanlış anlaşılma oldu sanırım ben galaxy ile karşılaştırma yapmıyorum sadece ufak tefek eksiklikler var onlarında yeni güncellemesiyle giderilceğini umuyorum..
 
ozggurr

ozggurr

Üye
ben torrentten indirdiğim için avı formatı değil..
yanlış anlaşılma oldu sanırım ben galaxy ile karşılaştırma yapmıyorum sadece ufak tefek eksiklikler var onlarında yeni güncellemesiyle giderilceğini umuyorum..

Bugun Hong Kong'a giderken yol boyunca N8'den Cem Yilmaz Soru ve Cevap gosterisini izledim. Yaklasik 1 saat 53 dakika sure boyunca gulmekten karnima kramplar girdi.

Gayet yuksek cozunurluklu, buyuk bir dosya ve hic bir sorun olmadan gayet rahat oynatiyor.

Baslik acarken biraz daha yumusak basliklar acsak...

Goren de N8 cidden kendi cektigi videoyu bile acamiyor zanneder...
 

king_lear

Üye
    Konu Sahibi
Bugun Hong Kong'a giderken yol boyunca N8'den Cem Yilmaz Soru ve Cevap gosterisini izledim. Yaklasik 1 saat 53 dakika sure boyunca gulmekten karnima kramplar girdi.

Gayet yuksek cozunurluklu, buyuk bir dosya ve hic bir sorun olmadan gayet rahat oynatiyor.

Baslik acarken biraz daha yumusak basliklar acsak...

Goren de N8 cidden kendi cektigi videoyu bile acamiyor zanneder...

sorun nedir bende anlamadım ve bu sabah telefonun fabrika ayarlarını geri yükledim ve herhangi bir güncelleme yapmadım şu an gayet güzel...bir yerde okumuştum galeri güncellemesi sorun yaratıyormuş diye ondan olabilirmi bilmiyorum..

tabiki daha yumuşak açarım konu başlığını :oke:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
nası şimdi istediğin formtatları oyntıyormu bende anladım karşılaştırmadığını benim demek istediğim bazı şeyleri büyütmüşsün bu arada bende torrent kullanuyorum ama heo avi bide istediğin formatı oynatıyorsa sevindim düzelmesine sorunun
 

king_lear

Üye
    Konu Sahibi
nası şimdi istediğin formtatları oyntıyormu bende anladım karşılaştırmadığını benim demek istediğim bazı şeyleri büyütmüşsün bu arada bende torrent kullanuyorum ama heo avi bide istediğin formatı oynatıyorsa sevindim düzelmesine sorunun

evet şu an 3 tane film attım ve sorunsuz şekilde izliyorum..bazı şeyleri büyütmüşsün derken büyütmek değil sadece aldığım telefon arızalımı onu karşılaştırıyorum forumlarda okuduğuma göre bazı N8 lerde uygulama hatası varmış ve bunu sonuçta nokia da kabul etmiş yerine sıfırı ile değişim yapıyormuş bende ufak sorunlarda yaşadığım için N8 kullanıcıları ile paylaşıyorumki genel sorunmu var yoksa benim teldemi sorun var diye..yoksa nokia n8 kötülemek gibi niyetim yok çünkü bu zamana kadar en çok kullandığım marka nokia :oke:
 

tasarimx

Üye
MKV de aynen AVI formatında olduğu gibi bir container, yani içinde bin türlü video formatını barındırabiliyor.
Ama nasıl AVI'yi çevremizde daha çok DIVX/XVID (MPEG4-Part2) dosyaları içeren videolar şeklinde görüyorsak,
MKV de çoğunlukla H.264/x264 (MPEG4-Part10) codec'leri ile kodlanmış yüksek çözünürlüklü videoları barındırıyor içinde.
Son dönemde HDTV'lerden veya HD-DVD/BluRay disklerden rip'lenmiş 1280x720 ve üstü çözünürlükteki büyük boyutlu
(çoğunlukla 1.05GB, 2.1GB, 4.3GB boyutlarında) videolar x264/H.264 ile kodlanıp AC3/DTS/5.1 ses desteği ile birlikte
MKV dosyaları olarak release ediliyorlar. x264/H.264 codec'leri Xvid/Divx'den aynı şartlarda en azından %20 daha verimli.
Bu nedenle aynı dosya boyutunda daha kaliteli videolar oluşturulabiliyor.

ŞU ANA KADAR 50 YE YAKIN FİLM İNDİRDİM VE İZLEDİM HİÇ SORUN YOK. SİZE TAVSİYEM MKV FORMATINI KULLANIN 5+1 SOUND VE HD KALITESİNİ GÖRÜN ... FİLM İNDİREBİLECEĞİNİZ SİTE AŞAĞIDA LİNKİ

filmleri burdan indirin hiç sorun yaşamazsınız üstelik sıkıştırılmış ...

 

BOZO671

Üye

Uploaded with
programını kullanmanı tavsiye ederim kardeş
 

king_lear

Üye
    Konu Sahibi

Uploaded with
programını kullanmanı tavsiye ederim kardeş

tşk kardeş bu programda hangi formata çevirecegiz ve çevirme hızı nasıl:oke:
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yok telefonun çindeüretilmemişse resmi açıklamaya göre sorun yok he bide şu tasarımix vermiş ya bi site o nasıl part partmı yoksa tek link mi çünkü torrent e devam etcem ama şimdi diceksiniz ulan gir diye şu an n8 den giriyorum ve net paketinin kotasını aştım yavaşladıda ondam girmem uzun sürüyo bi zahmet bakarsanız
 

BOZO671

Üye
tşk kardeş bu programda hangi formata çevirecegiz ve çevirme hızı nasıl:oke:

rica ederim kardeş,gösterdiğim video formatı n8'in içindeki hd videolarla aynı boyutlarda ve hd mp4.çevirme süreside videoya bağlı yani doğru orantılı olarak boyut arttıkca süresi de artmakta...ayrıca arkadaşın verdiği sitede video paylaşım forum sitesi,tek link yada part'lar halinde ve hatta formatlar halinde de mevcut.örneğin tek link bi hd mp4 IRON MAN 2 filmini IDM'ile kayır yerini hafıza kartını seçip,15-20dk kdr bir sürede indirip,izlemeye hazır olabiliyor.tavsiye edebileceğim bir forum ve çok güncel,tüm film,dizi vb vs bulabilirsiniz
 
-alikan-

-alikan-

Üye
Arkadaşlar N8 de film izlerken şarj durumu ne kadar dayanıyor ve stand by da ne kadar gidiyo normal kullanımda filan. Birde telefonu kullanan arkadaşlardan ricam şu cihaza yüklenince yani biraz internet biraz başka bişey veya film filan izlerken pil de ısınma oluyor mu cihazın arkasında ısınma oluyor mu? Bugün yarın N8 alıcam ama kararsız kaldım gerzek nokia ısrarla Symbianda devam ediyor millet android le aldı yürüdü artık. Ne diyorsunuz değerli yorumlarınızı beklerim.
 

tasarimx

Üye
yok telefonun çindeüretilmemişse resmi açıklamaya göre sorun yok he bide şu tasarımix vermiş ya bi site o nasıl part partmı yoksa tek link mi çünkü torrent e devam etcem ama şimdi diceksiniz ulan gir diye şu an n8 den giriyorum ve net paketinin kotasını aştım yavaşladıda ondam girmem uzun sürüyo bi zahmet bakarsanız

tek link 300mb-400mb arasında filmler mkv formatında indir ..
 

BOZO671

Üye
10 saatlik yolda 3dvd izleyen bir arkadaş vardı forumda yani video izlemeyle,nette sörf yapmakla yada saatlerce oyun oynamakla şarjı bitmiyo.ilk aldığım gün akşamüstü saat 5-6 civarıydı,nokıa shop'ta kutudan çıkar çıkmaz telefonu kurcalamaya başladım.eve gelir gelmez arşivdeki tüm n8 dosyalarını atıp oyun oynamaya başladım ve gece saat 3te bitti,inat etmiştim şarjı bitsinde şarja takıp uyuyayım diye ama resmen telefon daha inatcı çıktı ve ısınma vs gibi birşeylede karşılaşmadım:hmmm
 

karabasArif

Üye
bnde film atamıyorum ya atıyorum görünmüyor telefonda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt