spb mobile shell 3.5 symbianda htc sense gorunumu...

Sponsorlu Bağlantılar

Εthnic

Εthnic

Üye
spb mobile shell 3.5 symbianda htc sense gorunumu...
arkadaslar bildiginiz uzere spb mobile shell symbian harika bir arayuz programi.. ve simdi bu programi daha da ozellestirebilirsiniz.. baslikta vermis oldugum gibi mobile shelle asagida gorundugu gibi htc sense gorunumu kazandirabilmeniz icin su adimlari izleyin ...
1 zip dosyasini indirip acin...
2 icindeki SPBShell dosyasini /c/data/others ve /e/data/others klasorune kopyalayin..
3 spb mobile shell programini kapatip yeniden baslatin...
bu adimlari izledikten sonra kendi ev ekraninizi sekillendirmeye baslayin...zip dosyasinda arkaplan olarak kullanabileceginiz bir htc sense duvar kagidida bulunmaktadir...htc stiil saat icin widget ekle deyip dijital saati sectikten sonra saat boyutunu orta olarak secin.. hava durumunuda ayni sekilde...programi eski haline dndurmek icin others klasorlerine attiginiz SPBShell dosyasini silip proyu yeniden baslatin..
NOT: bu aralar cok yogun oldugum icin maxicepe fazla giremiyorum.. onun icin lutfen bunu prodan anlayanlar kullansin.. cunku cevap vermeye pek vaktim yok...

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: sobe16, 'Şeref', esayeneyen ve 11 diğerleri


karasu54

karasu54

Üye
Tesekkürler...
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Teşekkürler zip olarak eklenmiştir.Çünkü içindekiler dosyas istemine uymamaktadır.
Saygılar.
 
Εthnic

Εthnic

Üye
iyi kullanimlar...
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
contacts yazısını rehber yapmak mümkün değil programı editlemeden ben editledim
 

akiflok

Üye
Allah senden bin kere razı olsun telefonu aldığımdan beri (2 ay) bunu arıyodum çok saol
 
AlpReis

AlpReis

Üye
:oke:
 
ZDPOLXX

ZDPOLXX

Üye
sbp için başka arayüzler de eklerseniz ileriki zamanda çok memnun oluruz, emeğine sağlık.:heyo:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Deneyelim bakalım.Nasıl birşey olacak.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Saat ve hava durumu simgelerini aldım sadece.Güzel oldu.
 
LYSF

LYSF

Üye
kardeş teşekkür ederim ama demişsin ki
2 icindeki SPBShell dosyasini /c/data/others ve /e/data/others klasorune kopyalayin..
ama bu klasörler bende yok fexplorer ile falanda baktım yok öyle bi dosya yapabilen biri yardım ederse mutlu olurum
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Eğer klasörler yok ise siz oluşturun.Ayrıca programla bu klasörler görünmeyebilir.Telefonu Depolama modunda bilgisayara bağlayın ve bilgisayarınız gizli ve sistem dosyalarını gösterecek şekilde ayarlayın.Belki bu şekilde klasörlere ulaşabilirsiniz.Eğer yine bu klasörler yoksa siz oluşturun.
 
LYSF

LYSF

Üye
Eğer klasörler yok ise siz oluşturun.Ayrıca programla bu klasörler görünmeyebilir.Telefonu Depolama modunda bilgisayara bağlayın ve bilgisayarınız gizli ve sistem dosyalarını gösterecek şekilde ayarlayın.Belki bu şekilde klasörlere ulaşabilirsiniz.Eğer yine bu klasörler yoksa siz oluşturun.

teşekkürler hemen denicem inşallah olur :)
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Eğer klasörler yok ise siz oluşturun.Ayrıca programla bu klasörler görünmeyebilir.Telefonu Depolama modunda bilgisayara bağlayın ve bilgisayarınız gizli ve sistem dosyalarını gösterecek şekilde ayarlayın.Belki bu şekilde klasörlere ulaşabilirsiniz.Eğer yine bu klasörler yoksa siz oluşturun.

yardimlarin icin sagol...
 

didosum67

Üye
konu güzel teşekkürler yanlız dediğiniz klasör bende de görünmüyor pc ye depolama modunda bağlayın diyorsunuz ama sync programı direk bağlıyor depolama moduna nasıl alacaz teşekkürler
 
KayraBey

KayraBey

Üye
konu güzel teşekkürler yanlız dediğiniz klasör bende de görünmüyor pc ye depolama modunda bağlayın diyorsunuz ama sync programı direk bağlıyor depolama moduna nasıl alacaz teşekkürler

Telefonun ayalarına girin bağlantı seçeneklerini oradan ayarların
 
Εthnic

Εthnic

Üye
konu güzel teşekkürler yanlız dediğiniz klasör bende de görünmüyor pc ye depolama modunda bağlayın diyorsunuz ama sync programı direk bağlıyor depolama moduna nasıl alacaz teşekkürler

zip dosyasinin i icinde cikan spbshell klasorunu E/Others klaslasorune kopyalaman yeterliolacaktir.. eger klasor yoksa xplore veya telefonun kendi dosya yoneticisinden olusturabilirsin.. ( others klasoru tellefonun kendi dosya yoneticisinde DIGER olarak gorunur...)
 

afatsum_21

Üye
ya arkadaşlar bunun android arayüzü olarak tasarlanmışı varmı?Bi video izledim aam sonuca ulaşamadım :(
 


Üst Alt