hakan.c
Üye
Corbu pro ile n79 u takas edeyimmi?
arkadaşın n79 u var bendede corby pro var takas edelimmi dedim edelim dedi o benim telefonu istiyor ben onun telefonunu istiyom...onun telefon 1,5 senelik benim telefon 6 aylık...onda bir kaç çizik var ekranda kapakta felan bende daha ekrandaki film duruyor...sizce takas etmelimiyim
??
--------------- Ekleme ---------------

??--------------- Ekleme ---------------







ama yok corby güzel telefon seviyorum sadece n79 u merak ediyorum sanki bana daha güzel gelecek gibi düşünüyorum diyorsan bence bi daha düşün derim.. sonra pişman olma..