Paranız olsa hangisi ? N8 - iphone 4

Sponsorlu Bağlantılar

NOKİA N8 Mİ İPHONE 4 MÜ

  • NOKİA N8

    Kullanılan: 126 58.6%
  • İPHONE 4

    Kullanılan: 89 41.4%

  • Kullanılan toplam oy
    215
Necmati

Necmati

Üye
İphone kullanmayanlar hep n8 diyor ya süper komiksiniz ya :d:
İphone elbette, sadece ekranı n8 e bedel :kop:
Dünyadaki en iyi ekran teknolojisini kullanıyor iphone4
ben kullanıyor saylırım bu yüzden benim kesin alacam telefon N8 Iphone Itunes vezgeçmesse olmaz bu iş...
 


Revengeful

Emekli Yönetici
İpod la iphone aynı şey değil iste :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
2 cihazın ekran karşılaştırması bence n8 daha canlı
 
caner90

caner90

Üye
apple
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
tabiki iphone 4 alırım
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
bundan 1 sene önce olsa iphone derdim ama şu an nokia diyom..D:
 
ÖZGÜNBEY

ÖZGÜNBEY

Üye
forever NOKIA
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
iphone sorunlu olsa da iphone4
 
mustafa

mustafa

Üye
n8 diyen arkadaşlar kaç gün iphone kullandınız acaba. yapmayın. karşılaştırma videolarını izlemediniz mi acaba. n8 in performans olarak 5800 dan hiç bir farkı yok. nokia' nın aldatmacasından başka bir şey değil. param olsa ikisini de almazdım bir kenarda dursun. n8 zaten alınmaz iphone 4 de sinyal sorunu yüzünden alınmaz. n8 diyenler kaç tane program ve oyun yükleyebilecekler telefona acaba. videoya da bakarsanız internet tarayıcı hala berbat n8'in. geçen de bi sitede görmüştüm n8 hafıza az bazı şeyleri kapatın uyarısını verdiğini :D tipinde tip bile yok n8'in. lütfen artık bu tarz ucuz karşılaştırmalar yapmayın. nokia böylesi telefonlarla sadece kendini ve nokia severleri kandırır. videolara baktınız mı adam otuz kere basıyor ekrana anca algılıyor n8. iphone alın demiyorum ama n8 e de bir sürü para vermeyin.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye


N8 in yapabildiklerini birde bu şekilde görün derim
 
kalplerinprensi

kalplerinprensi

Üye
ikisinide almam htc 4g alırım..
gelecegin yazılımı androidir zaten nokia symbian işletim sistemini bırakıcak yani nokia' nın yeni cıkan telefonlarını almak mantıksız. iphone 4 de appstore için tercih ediliyor şuanda android li telefon sayısı hızla artmakta nokia da yapsın bi androidli telefon onu alırdım. olmadıgına göre htc evo 4g alırım :ehe
 

Maconis

Üye
bu anketde htc seçeneği göremedim
N8 tasarım olarak çok kötü nokianın ilk çıkardığı teller bile o zaman için
şık tasarımlardı fakat bu hilkat garibesi
en iyisini almak isterim oda İphone 4
 
Necmati

Necmati

Üye
bu anketde htc seçeneği göremedim
N8 tasarım olarak çok kötü nokianın ilk çıkardığı teller bile o zaman için
şık tasarımlardı fakat bu hilkat garibesi
en iyisini almak isterim oda İphone 4
sen bu konuda ciddimisn Nokıa'nın en şık telefonlarından biri ve çıktığı anda çok ses getirecek ..
daha çıkmadan bu kadar ses getirdiğine göre...:oke:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Necmati™;2795686' Alıntı:
sen bu konuda ciddimisn Nokıa'nın en şık telefonlarından biri ve çıktığı anda çok ses getirecek ..
daha çıkmadan bu kadar ses getirdiğine göre...:oke:
Katılıyorum...
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Necmati™;2795720' Alıntı:
kardeş eklediğin video yalan olmuş bir baksana merak ettim..
Yok hayır videolar sağlam ikisinide şimdi tekrar izledim.
 
AlpReis

AlpReis

Üye
n8 ağır basıyor, özellik olarak tabii, görüntü olarak İphone süper, ama bana kalırsa ikiside değil, Samsung Galaxy S
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Necmati™;2795686' Alıntı:
sen bu konuda ciddimisn Nokıa'nın en şık telefonlarından biri ve çıktığı anda çok ses getirecek ..
daha çıkmadan bu kadar ses getirdiğine göre...:oke:
Katılıyorum :oke: N8 hilkat garibesi ise bizim kullandıklarımız aslında yoh XD
 


Üst Alt