Necmati
Üye
ben kullanıyor saylırım bu yüzden benim kesin alacam telefon N8 Iphone Itunes vezgeçmesse olmaz bu iş...İphone kullanmayanlar hep n8 diyor ya süper komiksiniz ya
İphone elbette, sadece ekranı n8 e bedel
Dünyadaki en iyi ekran teknolojisini kullanıyor iphone4



tipinde tip bile yok n8'in. lütfen artık bu tarz ucuz karşılaştırmalar yapmayın. nokia böylesi telefonlarla sadece kendini ve nokia severleri kandırır. videolara baktınız mı adam otuz kere basıyor ekrana anca algılıyor n8. iphone alın demiyorum ama n8 e de bir sürü para vermeyin. 

