M3L!H
Üye
Maxicep Mobil Sayfası Oluşturulmasını istiyorum :)
Selamlar 
Ben Maxicep'in Mobil Sitesinin'de olmasını istiyorum. Çünkü, Maxicep bir mobil teknoloji sitesi olduğuna göre telefonla Maxicep Mobil Sayfasına girmenin daha güzel olduğunu düşündüm. Telefonumuzla Maxicep'e girdiğimizde, Ram hafızası uyarısı, ekran boyutunun çok büyük gelmesi vs durumlar ile karşılaşıyoruz. Sizce böyle bir fikir nasıl? Uygunmudur? Yapılabilirmi?
Teşekkürler

Ben Maxicep'in Mobil Sitesinin'de olmasını istiyorum. Çünkü, Maxicep bir mobil teknoloji sitesi olduğuna göre telefonla Maxicep Mobil Sayfasına girmenin daha güzel olduğunu düşündüm. Telefonumuzla Maxicep'e girdiğimizde, Ram hafızası uyarısı, ekran boyutunun çok büyük gelmesi vs durumlar ile karşılaşıyoruz. Sizce böyle bir fikir nasıl? Uygunmudur? Yapılabilirmi?
Teşekkürler





