maxicep dergisi çıksa nasıl olur

Sponsorlu Bağlantılar

maxicep dergisi çıksın mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
maxicep dergisi çıksa nasıl olur
evet arkadaşlar başlıktada belirtdiğim gibi maxicep dergisi çıkarsa nasıl olur. içiriğe gelince bizde içerikdern çok ne war mesala halit abinin incelemeleri mizah bölümü olur ayın istatistikleri werilir ayın üyesi yazar
örn konular:
http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/cep-telefonunun-verecegi-zararlardan-korunmanin-10-yolu-152471.html
http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/dunyanin-en-iyi-20-cep-telefonu-366984.html
http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/en-iyi-akilli-telefonlar-ozellikler-degerlendirme-fiyat-376440.html
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati ve D€aDMaN


mKcReat!Ve

mKcReat!Ve

Üye
Gerçekten süper oluR :oke:
Maxicep ' in farkını kağıt üzerinde de görmek hepimizin dileğidir heralde ...

:maxicep: :maxicep: :maxicep:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yap sen ?
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
davulcu oy wer
 
D€aDMaN

D€aDMaN

Üye
bence spr olur..
 
Mert

Mert

Üye
Gerek yok.
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
bencede umut adminlerin bi el atmasını istioruz
 

fnldstntn

Üye
Bancede iyi olur fakat bu derginin parasını kım verıecek te dergiyi kim satın alacak?..
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
Süper olurda ona ekonomik destek zor olur.. sitede var diye kimse almaz ki para verip :)
 
Mert

Mert

Üye
Süper olurda ona ekonomik destek zor olur.. sitede var diye kimse almaz ki para verip :)
Kİmsenin almasını geçtim. Türkiye'nin heryerine dergi dağıtçaz ve çok ucuz değildir. Sponsor gerekecek. Sitenin heryeri reklam içinde kalacak. Görüntü kirliliği olacak :)
 
ViperRKO

ViperRKO

Üye
Direk Word veya pdf üzerinden hazırlayalım. Normal dergi yerine, Elektronik ortamda ?Herkez erişebilir hem. Eğlencelide olur. Dedikodu , haberler falan filan :D
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Sanırım konu bir zamalar Salih arkadaşımızın yaptığı aylık konu dışı diğer bölümüne olan :) ve 2 ay kullanılan,online dergi maxicepte bu ay neler oldu filan işlerine geliyo uğraşmak isteyen varsa buyursun 2 aylığına da olsa ben memnundum :)
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
düzenleme şekline bağlı ama güzel olur:)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bence gerek yok
 

WitchKing

Üye
gerek yook..
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Çok ciddi bir yatırım, organizasyon ve emek gerekli. Şu anki önceliklerimiz düşünüldüğünde, böyle bir dergi çıkartmayı düşünmediğimizi söyleyebiliriz.
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
arslansem

arslansem

Üye
Çok eski zamanlarda düşünülmüş ve çürütülmüş bir düşünce :D
 

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
tamam hadi online dergi olsun bari yazıcıdan bastırırız hepimiz isteyen biligsayardan bakar admin bizi duysana duysana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt