Samsung’dan Galaxy S7 active akıllı telefon geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Samsung’dan Galaxy S7 active akıllı telefon geliyor
Samsung, yeni amiral gemisi modeli Galaxy S7’nin zırhlı versiyonunu sunmaya hazırlanıyor…



Samsung, sunduğu her model ile dünya genelinde pazarda en başarılı firmalardan bir tanesi ve her sene Galaxy S çatısı altında yeni amiral gemisi modelleri ile satış rakamlarını üst seviyeye çıkarmasını biliyor. Firma geçtiğimiz dönemde Galaxy S modellerinin dayanıklı versiyonu olarak Galaxy S active modellerini de pazara sunmuştu.




Geçtiğimiz Şubat ayı sonunda firma Galaxy S7 ve Galaxy S7 Edge adı ile iki yeni akıllı telefon modelini duyurdu ve üst seviye donanım özellikleri ile gelen bu akıllı telefonlar, 11 Mart itibari ile de dünya genelinde satışa sunulmaya başlanmıştı.

Gelen yeni bilgilere göre Samsung, bu sene de active modeli ile karşımıza gelmeye hazırlanıyor. Bu yeni akıllı telefon hakkında bilgi Twitter üzerinden @evleaks tarafından sunulurken, Evan Blas cihazın ABD’nin büyük cep telefonu operatörlerinden AT&T tarafından test edildiğini belirtiyor.

Daha önce de active modelleri AT&T üzerinden ABD pazarına sunulurken, Galaxy S7 active olarak adlandırılacağı kaydedilen akıllı telefon ZAUBA’da ortaya çıktı. Hindistan’a giriş yapan gümrüklü malların takip edildiği ZAUBA’da yeni cihaz SM-G891A model numarası ile gelirken, Galaxy S6 active ise SM-G890A model numarası ile gelmişti.

Akıllı telefonun dayanıklı yapı içereceğini ve donanım açısından ise Galaxy S7 ile benzer geleceğini söyleyebiliriz. Henüz kesin bilgiler bulunmazken, tasarım olarak ise geçtiğimiz senelerde gelen active çizgisinde olması bekleniyor.

Samsung’dan Galaxy S7 active akıllı telefon geliyor - MaxiCep
 


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
S6nın Activesi Varmıydı :hmmm Aslında Ucuz Oluyor Ama Gereksiz Bence Topmu Oynuycaz Napacaz
 
kralberk13

kralberk13

Üye
tasarımı fena değil güzel
 

Emre

Üye
Bana N603 ü anımsattı biraz.
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
En Az 100 Metre Suya Dayanması Şart :hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
Böyle iğrenç tasarımlı cihaz çıkarmasa olmaz.
 

MaxipmaN

Üye
tuşlar efsane tatlı :kop:
 
theeternal

theeternal

Üye
bence iyi değil gereksiz
 
xmustx

xmustx

Üye
S7 edge + olsaydı bari bu nedir ya fake gibi
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
s6 activede aynı kavgaya gidilecek telefona benziyor :ehe :kop2:
 

Benzer Konular



Üst Alt